• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Proeflezers voor ons toekomstige blog gezocht.

Over het algemeen zullen de teksten iets duidelijker zijn als er iets meer komma's gebruikt worden, waardoor de verschillende delen van zinnen beter zichtbaar van elkaar zijn gescheiden.

In het stuk over het autowassen, ook een echte taalfout:
Een auto met de hand wassen lijkt erg makkelijk, maar er komt toch wel heel wat bij kijken. Er moet zorgvuldig en secuur te werk gaan.
Het paarse deel van de tekst moet even opnieuw geformuleerd worden, bijvoorbeeld als: "Er moet daarbij zorgvuldig en secuur te werk worden gegaan" of misschien duidelijker: "Er moet zorgvuldig en secuur gewerkt worden".
 
Ik weet niet wat ik lees maar de bedoeling is duidelijk.:)
Glasreinigers zijn er om ruiten te reinigen en te ontvetten van autoruiten, spiegels, dashboard, kunststof en glas met een streeploos resultaat.

Ook weer niet teveel komma's gebruiken.
In tegenstelling tot gewone glasreinigers, is Car Glass Polish was- en siliconenvrij, hetgeen gevaarlijke situaties door vuil in nat weer voorkomt.

"Daarom moet jij regelmatig de velgen schoonmaken en goed onderhouden. In deze blog lees jij hoe je dit moet doen!"
Deze zin zou ik anders formuleren, bijvoorbeeld:
Daarom is het verstandig om de velgen regelmatig schoon te maken en te onderhouden. In deze blog lees je hoe je dit kunt doen.
 
Laatst bewerkt:
Stukje over schoonmaken ruiten mist ook een stukje aanvulling. Ipv auto -> autoruit

Inleiding​

Het schoonmaken van de auto(RUIT) wordt niet gezien als het leukste werk onder de detailers. Toch is je autoruit schoonmaken wel een cruciaal onderdeel doordat het zicht verbeterd wordt, met name in slechte weersomstandigheden, en de auto een stuk beter oogt met glanzende ruiten.
 
Ik denk dat het helpt om even tijd te nemen en de schrijfstijl te bepalen.
Maak een voorbeeldtekst die aan die stijl voldoet en waaraan de beoordelaars kunnen spiegelen.

Teveel "wordt / worden" en teveel gewichtigheid is niet mijn ding.
 
Net tussen de bedrijven door even snel beetje doorheen geklikt. Wellicht een tip;
Ik zie her en der dat er producten tussen de teksten staan, waarbij ik me afvraag of dat wenselijk is. Immers, producten gaan uit het assortiment, wijzigen etc., waarna je telkens de blog artikelen moet opzoeken en aanpassen. Lijkt me nogal bewerkelijk naar de toekomst toe @Abel en @Tim.
Ongetwijfeld kan dat makkelijker, bijv. door koppeling te maken met tags van geadviseerde producten?? Of dat is al gebeurt... Of simpelweg verwijzen naar de "subpagina" in de webshop. Nog makkelijker. ;)

Neem overigens aan dat de uitlijning van de producten nog onderdeel is van de verbeterslag.
 
  • Leuk
Reactions: Alex_G
Abel, je mag altijd PB'en Andersom gaat dat niet
Ik wil best een hele tekst aanpakken, maar dat is lastig plaatsen hieronder.
 
Ik zie her en der dat er producten tussen de teksten staan, waarbij ik me afvraag of dat wenselijk is. Immers, producten gaan uit het assortiment, wijzigen etc., waarna je telkens de blog artikelen moet opzoeken en aanpassen.

Wat mij ook opviel, aan de hand van boven staande, product niet op voorraad. Heb je een potentiële nieuwe klant, word hij op de rem getrapt in zijn enthousiasme, of overgaan tot aankoop.

Tevens als een product in de sterren waardering weg zakt, bijvoorbeeld door de 'hype' en product ontwikkeling rondom Gyeon. Een PB pf Meqs word daardoor nu anders beoordeeld.

Voorbeeld
Screenshot_20210507-102525_Chrome.jpg
 
Het blog staat online :party:
Na ruim een jaar in de maak staat er dan eindelijk wat. Momenteel zijn we bezig met het maken van passende video's om het blog te ondersteunen. Maar ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Welke video mag zeker niet ontbreken op ons blog? En welke categorie moeten we uitbreiden met meer artikelen? (behalve 'onderhoud', we weten dat dat leeg is ;))

www.carclean.com/blog
 
Tapijt / matten ??
Motorruimte ??
Raamrubbers (vooral die met vuilverzamelende gootjes)

Hoe wil je de opmerkingen hebben
Is een Word bestand met markering een optie ?
 
Tekst over autoleer als voorbeeld bewerkt en ingestuurd.

Komt de blog ook in de navigatiebalk ?
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen zullen de teksten iets duidelijker zijn als er iets meer komma's gebruikt worden, waardoor de verschillende delen van zinnen beter zichtbaar van elkaar zijn gescheiden.

In het stuk over het autowassen, ook een echte taalfout:

Het paarse deel van de tekst moet even opnieuw geformuleerd worden, bijvoorbeeld als: "Er moet daarbij zorgvuldig en secuur te werk worden gegaan" of misschien duidelijker: "Er moet zorgvuldig en secuur gewerkt worden".
Dank voor je tijd en feedback!