• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Gefeliciteerd met het Zonnetje. Auto's gaan tegenwoordig wel lang mee, voor de grap net even kentekencheck van mijn vorige auto gedaan, die ik in 2018 heb ingeruild: de auto rijdt blijkbaar nog steeds, maar is eind maart opnieuw op naam gezet, en sinds 8 april is de APK verlopen (die auto wordt over 4 weken 23 jaar, dus de vraag of ie nog blijft rijden). Hieronder een paar pics toen ie 14 jaar oud was, en ik in de ruimte van Jim bezig was met een detailsessie. 20170315_151515.webp20170315_151524.webp

Deze Mii wordt dan ook wel uit :sun: derlijk goed bijgehouden.
Kreeg gisteravond nog bijna ruzie in de wasbox :joy:
Gast kwam in de box naast mij staan. Ik had Het Zonnetje net gedroogd. Het was rustig, het was ook al donker.
Niet iedereen (heel veel mensen niet) kan goed een auto afspuiten.
Dus ja hoor: Het Zonnetje onder de shampoo sproei van die gast.

-ik vriendelijk: hoi zou je misschien wat meer naar beneden kunnen richten (wijzend op Het Zonnetje)?
-hij (niet vriendelijk): ja sorry dit is de wasbox! (Alsof het normaal is dat hij mij besproeit.)
-ik: oké, dankjewel!
(Het Zonnetje gauw de box uit gereden).
-ik daarna (met een glimlach) het is ook beter voor je lak, om wat meer naar beneden te richten en niet recht vooruit. Mooie auto heb je!
-hij: zo mogelijk NOG onaardiger: oh zou het??!
-ik: ja. Nu spuit je al het vuil je lak in. Het is beter om het er vanaf te spuiten.

Ik geloof dat hij toen bijna ontplofte (ondanks mijn glimlach). Hij zei dat hij heel goed een auto kan wassen alleen nu even niet, want nu deed hij het even snel.

Oké.

Het was een mooie avond!

• Grappig
  • Leuk
Reacties: Lexy en Jurjenz
Gefeliciteerd met het Zonnetje. Auto's gaan tegenwoordig wel lang mee, voor de grap net even kentekencheck van mijn vorige auto gedaan, die ik in 2018 heb ingeruild: de auto rijdt blijkbaar nog steeds, maar is eind maart opnieuw op naam gezet, en sinds 8 april is de APK verlopen (die auto wordt over 4 weken 23 jaar, dus de vraag of ie nog blijft rijden). Hieronder een paar pics toen ie 14 jaar oud was, en ik in de ruimte van Jim bezig was met een detailsessie.Bekijk bijlage 181298Bekijk bijlage 181299
Wat leuk!! Wie is Jim?

Hoeveel kilometers heeft het Zonnetje al gereden?
Hmm ik kocht hem met ongeveer 47000. Toen was hij 8 jaar (huh wat lijkt dat lang geleden!!). Hij is van Francien geweest, ze kocht hem nieuw maar reed niet veel.

Ik kocht hem bij de garage, en vond een cd in de cd speler. In de navigatie stond een adres bij ‘Thuis’. Ik heb daar de cd naartoe gestuurd met een kaart erbij dat de auto nu bij mij is. Mijn gegevens erbij.

Toen belde ze me op, zo leuk vond ze het te horen dat de auto zo goed terecht is gekomen. Ze volgt Het Zonnetje ook!

Ik geloof dat hij nu iets meer dan 80.000 heeft. Ik weet het niet precies.

Hij is 12 maar voelt zich 2:
IMG_4892.webp

Hmm ik kocht hem met ongeveer 47000. Toen was hij 8 jaar (huh wat lijkt dat lang geleden!!). Hij is van Francien geweest, ze kocht hem nieuw maar reed niet veel.

Ik kocht hem bij de garage, en vond een cd in de cd speler. In de navigatie stond een adres bij ‘Thuis’. Ik heb daar de cd naartoe gestuurd met een kaart erbij dat de auto nu bij mij is. Mijn gegevens erbij.

Toen belde ze me op, zo leuk vond ze het te horen dat de auto zo goed terecht is gekomen. Ze volgt Het Zonnetje ook!

Ik geloof dat hij nu iets meer dan 80.000 heeft. Ik weet het niet precies.

Hij is 12 maar voelt zich 2:
Bekijk bijlage 181301
Oh met zo’n kilometerstand en als nieuw staat kunnen we nog heel lang genieten van Het Zonnetje!

Onze Up! is van 2017 en heeft er ongeveer 50.000 op zitten.

• Geweldig
Reacties: Het Zonnetje
Ze zijn er! Dankzij @tamer kan Het Zonnetje voortaan op pad met 16 wielmoerdoppen ipv 15. Super bedankt dat ik zoveel mooie grijze wielmoerdoppen mocht ontvangen en ook nog een Gyeon scrubpad! Top!

Ik stelde me voor dat donkergrijs erg mooi zou staan. Alleen nu heb ik er toch wat bedenkingen bij. Wat vinden jullie?
IMG_5358.webp

IMG_5359.webp

Ik ben wel erg geïnspireerd door de matte & platte look van de grijze.
De huidige zwarte zijn best glanzend en ‘bol’.

Misschien ga ik kijken voor zwarte, platte, (half)matte doppen?
Wat denken jullie?

Dankzij de grijze weet ik nu nog beter wat mooi is op Het Zonnetje!

En dan nog andere velgen. Ik blijf nog altijd bij gunmetal qua kleur. Al ben ik nu toch weer onzeker.

• Leuk
Reacties: Cordoba en Riez
Velgen zou ik zelf zilver houden, dat staat m het beste en qua looks geeft het hem ook zijn originaliteit.
Ik kan het zelf helaas niet... maar vast genoeg mensen die 'even' de velgen kunnen fotoshoppen (of met AI) in gunmetal kunnen maken voor een indruk.

Dopjes in grijs (of hetzelfde zilver?) staan dan icm met zilver wel beter, dan vallen ze iets minder uitdrukkelijk op dan in zwart.

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje
@MTyn dankjewel!
Ja laatst zei iemand hetzelfde over de zilvergrijze velgen, dat dat toch ook wel gewoon mooi is.

Ik vind het dus juist leuk als de de doppen wat contrast geven. Dat is met zwart meer dan met grijs.

Ik moet eigenlijk even 1 wiel met alle doppen grijs doen voor een betere indruk. Ik heb alleen nog geen tool om de doppen eraf te halen.