Deze Mii wordt dan ook wel uitIk hoor vaak: hij lijkt wel nieuw!

Hoeveel kilometers heeft het Zonnetje al gereden?Het Zonnetje is vandaag jarig! 12 jaar.
Ik hoor vaak: hij lijkt wel nieuw! Ik glunderen.
Gisteravond nog een wasje gedaan speciaal voor vandaag. Autoliefde. Bekijk bijlage 181296
Gefeliciteerd met je zonnige barreltje, op naar de volgende 12 jaarHet Zonnetje is vandaag jarig! 12 jaar.
Ik hoor vaak: hij lijkt wel nieuw! Ik glunderen.
Gisteravond nog een wasje gedaan speciaal voor vandaag. Autoliefde. Bekijk bijlage 181296
Kreeg gisteravond nog bijna ruzie in de wasboxDeze Mii wordt dan ook wel uitderlijk goed bijgehouden.
Wat leuk!! Wie is Jim?Gefeliciteerd met het Zonnetje. Auto's gaan tegenwoordig wel lang mee, voor de grap net even kentekencheck van mijn vorige auto gedaan, die ik in 2018 heb ingeruild: de auto rijdt blijkbaar nog steeds, maar is eind maart opnieuw op naam gezet, en sinds 8 april is de APK verlopen (die auto wordt over 4 weken 23 jaar, dus de vraag of ie nog blijft rijden). Hieronder een paar pics toen ie 14 jaar oud was, en ik in de ruimte van Jim bezig was met een detailsessie.Bekijk bijlage 181298Bekijk bijlage 181299
Hmm ik kocht hem met ongeveer 47000. Toen was hij 8 jaar (huh wat lijkt dat lang geleden!!). Hij is van Francien geweest, ze kocht hem nieuw maar reed niet veel.Hoeveel kilometers heeft het Zonnetje al gereden?
Oh met zo’n kilometerstand en als nieuw staat kunnen we nog heel lang genieten van Het Zonnetje!Hmm ik kocht hem met ongeveer 47000. Toen was hij 8 jaar (huh wat lijkt dat lang geleden!!). Hij is van Francien geweest, ze kocht hem nieuw maar reed niet veel.
Ik kocht hem bij de garage, en vond een cd in de cd speler. In de navigatie stond een adres bij ‘Thuis’. Ik heb daar de cd naartoe gestuurd met een kaart erbij dat de auto nu bij mij is. Mijn gegevens erbij.
Toen belde ze me op, zo leuk vond ze het te horen dat de auto zo goed terecht is gekomen. Ze volgt Het Zonnetje ook!
Ik geloof dat hij nu iets meer dan 80.000 heeft. Ik weet het niet precies.
Hij is 12 maar voelt zich 2:
Bekijk bijlage 181301