• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Totaal off-topic maar ik wou het wel even zeggen: mooie broek!
De jury laat zich helaas niet beïnvloeden :p

En toch dankjewel, wat een leuk compliment! Heb mijn hele studententijd (best lang, dat was destijds nog “normaal”..) in een kledingwinkel gewerkt. Barstte van de kleding:joy:
Tegenwoordig ben ik buiten mijn werk om eigenlijk altijd bezig. Weinig ruimte om me eens mooi aan te kleden.

Het nieuwe Monello schort biedt weer mogelijkheden tot een verfrissende look!

• Leuk
Reacties: RoyR en WouterR
@RedCat ik moet bekennen dat ik in gedachten al bezig ben met welke outfit mooi gaat staan bij de Lancia. Wat een plaatje is dat zeg en zo’n gave kleur. Een eer dat we samen als model zijn gevraagd.

• Leuk
Reacties: RedCat
Ik ben er weer even een tijdje uitgeweest, bij deze de foto's van de dopjes voor je bouten. Hoop dat ik je er mee kan helpen
20260404_175448.webp
20260404_175515.webp
zijn origineel van audi, wellicht dat ze bij je bouten passen.

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje
@tamer die zouden best eens mooi kunnen staan!
Ik hoop dat ze passen qua maat, hadden we dat nu al uitgevogeld eerder in dit topic?
Volgens mij heeft VW (en na het inlijven door VW achtereenvolgens ook voor Audi, Seat, Skoda) al sinds alle modellen die vanaf pakweg 1973 zijn geïntroduceert sleutelmaat 17 voor de wielbouten, dus Audi moet ook gewoon passen (als ze tenminste niet van een Audi 60 zijn).

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje