• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Beading Waxaddict Vortex na 3 maanden niet meer gewassen te hebben.

20171213_103828.jpg


Op de zijkanten houdt de wax het ook goed, op de onderkant na. Niet gek met al dat vuil wat er zit.
20171213_103859.jpg
 
Voor mij is het te verklaren @Ferdy.

Ik rij gemiddeld 36 kilometer per week woon-/werkverkeer met de auto. En daarbij staat ie thuis in de parkeergarage.

Straks wordt het nog minder als we verhuisd zijn met de zaak. Scheelt me ongeveer 7 kilometer per week o_O
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Voor mij is het te verklaren @Ferdy.

Ik rij gemiddeld 36 kilometer per week woon-/werkverkeer met de auto. En daarbij staat ie thuis in de parkeergarage.

Straks wordt het nog minder als we verhuisd zijn met de zaak. Scheelt me ongeveer 7 kilometer per week o_O

Ik doe 150 km per dag. Net zoals @Ferdy is mijn wagen na 1 rit al niet meer om aan te zien...
 
Ik had de auto gelukkig net voor de sneeuwval in Nederland nog winterklaar gemaakt met 2 lagen Colinite. Eergisteren het zout er maar even afgespoeld daarna even snel een laagje dodo juice acrylic spritz erover om de volgende dag deze foto’s te maken.
db495389a268dd4e682255b5aede5238.jpg
46c454277544d5808ce1356beb221e90.jpg


Iedereen alvast goede feestdagen !
 
Ik blijf het toch bijzonder vinden, producten als WetCoat, Cure of Red Mist. geven een fantastische beading en/of sheeting zonder er al te veel werk in te stoppen.
 
Deze week voor het eerst Wetcoat gebruikt, zowel op goed gewaxte wagen als ongewaxte wagen. Stond versteld van het resultaat.
Ben nu vooral benieuwd naar de standtijd op de ongewaxte wagen en hoe vuilafstotend de Wetcoat is.
 
Ik hoop vooral dat het de standtijd van de waxlaag wat verlengd. Het blijft wel mooi om te zien en verbazend met hoe weinig produkt je dit resultaat krijgt.