• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

'03 Volvo V40 2.0T MTE Stage 3

sublime308 zei:
Ik heb een vraagje. Ik ga deze week een DAP kopen maar vraag mij af waarom jullie dat blauwe tape gebruiken. Is dat om het rubber/kunststof te beschermen?

dat blauwe tape is makkelijker te verwijderen. je gebruikt het ook om ruiten in huis af te plakken als je de kozijnen wilt schilderen. de witte/beige tape wil nog wel een vast blijven zitten....

Dit is nog eens mooi lees- en kijkvoer .... wow :love
( ga alleen zelf niet elke keer de uitlaar er onder vandaan halen hoor om 'm aan te pakken :lol )

volvo-for-life zei:
en .... wat zijn de bevindingen .... monello of poorboys op de volvo, wat werkt het beste/ geeft het beste resultaat
Monello Inizio en PB SSR3 verschillen amper van elkaar. Maar sinds er Monello Inizio Forza is, gebruik ik die voor de wat diepere krasjes / hardere lakken. Die heeft 'n wat hogere cutting factor dan de oude Inizio.

@sdirkx,

Top wagen en resultaat, staat ar erg toff bij!!!

Even een off-topic vraag, welke remschijven en klauwen zitten er op (merk/formaat) en heb je misschien de link van deze tuner?

Keep up the good work......

eye-see zei:
@sdirkx,

Top wagen en resultaat, staat ar erg toff bij!!!

Even een off-topic vraag, welke remschijven en klauwen zitten er op (merk/formaat) en heb je misschien de link van deze tuner?

Keep up the good work......

Remklauwen zijn OEM. Schijven en blokken zijn van EBC. Tuner is het zweedse MTE http://www.mte.se, die enkele keren per jaar in Nederland bij European Tuning hun kunsten komen vertonen: http://www.europeantuning.com/
(Zie ook m'n site ;-))