• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

100.000+ berichten!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Hoera! We hebben een mijlpaal te pakken. Er zijn meer dan 100.000 berichten geplaatst en dat houdt in dat we het meest actieve en het grootste detailing forum zijn van Nederland.

Het meest actieve forum waren we al, en ook nog eens het meest on-topic en daar zijn we erg trots op. Ook in het afgelopen jaar hebben we een keurige balans gevonden tussen relevante on-topic berichten en leuke gezelligheid. Het blijft altijd lastig om de balans daarin te houden, maar iedereen slaagt daar goed in en dat is een compliment waard! :ja

Naast dat ons forum erg actief is, met zeer enthousiaste en gedreven forumleden, hebben we nu dus ook meer dan 100.000 berichten op ons forum staan. Daarmee hebben we in korte tijd het Meguiar's forum ingehaald en zijn we nu dan ook écht het grootste detailingforum van Nederland. Woohoo! :party:

Op naar de 200.000 met nog meer nuttige informatie, tips, reviews, vragen en antwoorden, show-offs en natuurlijk een portie gezelligheid. :grinning:

Iedereen hartelijk dank! En we maken van 2010 weer een mooi forumjaar!

Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, net de 100.000 gemist. :zzz:

Ik moet zeggen dat zo'n getalletje leuk is, maar dat ik aan de inhoud van (de meeste van) die berichten meer waarde hecht. :)^

Zelfs off-topic berichten hebben hier vaak meer toegevoegde waarde dan elders.
En gelukkig staat er in de rest een schat aan nuttige informatie.

[edit] ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn eigen bescheiden bijdrage in deze :-"
 
Gefeliciteerd en op naar het volgende record.
Wanneer hebben we de:
- 100.000 ste gebruiker
- 100.000 ste orde
- 100.000 .....
 
De inhoud is het allerbelangrijkst!

We proberen de kwaliteit van het forum hoog te houden en dat lukt tot op heden aardig, maar het kan beter en we gaan kijken hoe we dat kunnen realiseren.
 
Gefeliciteerd !

En m.n. voor het CC-team en "de vaantjesdragers"
Gelukkig is de hulpvaardigheid bij het team en veel gebruikers hoog, houden zo
Ik ben blij verrast door de betrokkenheid van veel gebruikers en de bereidheid kennis te delen
Zelden een negatieve opmerking, iedereen welkom (iemand nog wat gehoord van Chico ?) :weetniet :broken_heart:

Hans
 
Mijn detailkennis komt voor 15% van de Meg-flesjes, voor 15% van zelf proberen en de rest is toe te schrijven aan dit forum! Het nodigt uit te lezen maar ook om te schrijven.:)^
 
Das mooi Tim het grootste detailforum van NL van harte.

Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de kennis en de mensen achter dit forum een groot deel door de mensen op dit forum maar het meest dat je een normale vraag kan stellen zonder dat je direct wordt geconfronteerd met "gebruik de zoek knop is" hier wordt altijd netjes doorverwezen met "goh je moet dit topic ook dit eens lezen"

RESPECT IS EVERYTHING... :cool:
 
De nadruk ligt 'm ook zeker op de juiste on/off-topic balans. Deze kan echt een forum maken of ( wat veelvuldiger gebeurd ) breken.
Hier krijg je verschrikkelijke veel goede informatie, de sfeer is goed en ontspannen.

Zoals eerder aangegeven krijg je geen RTFM of zoek-knop antwoorden, sterker nog; ik heb het idee dat de uitleggen en het hulpaanbod alleen maar groter geworden is
( neem als voorbeeld dat Dibuuz/Dennis het gehele 25 stappenplan met opties had uitgewerkt met linkjes en al ).

Soms zijn we het even niet eens met elkaar :|~* , maar een paar berichtjes verder zijn de handen geschud en gaat men weer gezellig verder :heart_eyes:

De grootste winst is ook dat er geen berichtenteller aanwezig is, dit scheelt een deel off-topic-onzin.

Alle merken en voorkeuren komen netjes aan de beurt, deze worden ook met respect behandeld en zo ontstaat er een allround hoogwaardig detailing forum,
wat meteen weer refereert aan de hoge kwaliteit en service van CarClean zelf.
De ene hand wast de andere, goede winkel vs goed forum vs goede winkel: kwaliteit en service is om die reden dan ook op beide vlakken zéér duidelijk terug te zien !

De goede reviews en tests breiden zich uit en een ieder haalt meteen zijn winst en ideeen daar weer uit ( voorbeeld van Jim zijn MF-spons is van goed voorbeeld van interessante test )

Hoe dan ook, dat het goed vertoeven is, kan nu onderbouwd worden door deze mijlpaal waarvoor ik mijn dank dus niet alleen aan de CC-crew maar zeer zeker aan jullie allemaal wilt uitspreken:)^ :party: :)^
 
Bedankt voor de complimenten, inderdaad de juiste on/off topic balans is een hele belangrijke sleutel, al wordt dat niet door iedereen in dank afgenomen als wij moderatoren vragen om weer on-topic te gaan :-" Dit kan een forum maken of breken, wat heb je tenslotte aan een informatief forum waarvan meer dan 50% van de berichten niet informatief is en de boel ondersneeuwt onder off-topic geneuzel? :weetniet
 
stimpy68 zei:
inderdaad de juiste on/off topic balans is een hele belangrijke sleutel, al wordt dat niet door iedereen in dank afgenomen als wij moderatoren vragen om weer on-topic te gaan :-"

Boeiend, gewoon zo houden! :rules

Ik zit al jaren op meerdere verschillende fora, maar heb deze "mix" van off- en ontopic nog maar zelden gezien. Buiten dat dit gehele forum een SCHAT aan informatie bied, is men inderdaad ook niet te beroerd om het een en ander voor de "tigste" keer uit te leggen.
Wat daar dan wel als voordeel aanhangt: er komen steeds weer nieuwe ervaringen van verschillende leden bij, dus ook nieuwe manieren/alternatieven e.d.

Ik zeg, CC ga zo door! :party:
 
Als eerst de felicitaties aan de moderators want dankzij hun loopt alles in goede banen.
Uiteraard de medeforummers ook allemaal gefeliciteerd want als wij geen berichten plaatsen valt er voor de moderators ook niets te doen.

Ben er wel een beetje trots op dat ik hier ook actief ben en telkens goede berichten hoor over het forum en Carclean.com.
Op andere forums waar ik ook actief ben laat ik dit soort berichtjes ook weten en vinden het ongekend dat Carclean.com zo goed wordt gewaardeerd.

Op naar de 200.000 berichten en nog veel meer enthousiastelingen.