• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

100.000+ berichten!

gefeliciteerd allemaal:party:
de laatste tijd groeit het ook alleen maar geloof ik!

laten we allemaal zo doorgaan
 
Gefeliciteerd! Laten we met z'n allen zo doorgaan! Ik persoonlijk heb hier al erg veel geleerd! :heart_eyes:
 
Meeste forums die ik bezoek stromen over van de off-topicheid.
Hier gaat het ook wel eens een andere kant op, maar nooit kilometers van het origineel af.
 
Om het forum in de juiste banen te lijden met steeds meer members en berichten lijkt het me een slim plan om 1 of 2 moderators extra te hebben. Puur om alles in goede banen te lijden en om vragen van users adequater te kunnen behandelen. Dat niet bij de moderators nu de PM bo overstroomt...
Dit alles is te gieten in een soort van sollicitatie via het forum...
 
Mijn PM box overstroomt niet :weetniet En die van Dibbuz ook niet, we redden het prima zo, weet niet waar dat op gebaseerd is... In principe hebben we 4 moderatoren hier, Dibbuz, Tim, Bert en ik. Meer dan genoeg lijkt mij.
 
Volgens mij gaat het allemaal goed toch met de Mods? Als iemand van mening is dat het niet vlot genoeg loopt dan horen we dat natuurlijk ook graag en kunnen we het alsnog bekijken, maar voorlopig loopt het soepeltjes.

Dat komt ook omdat er zelden écht ingegrepen moet worden.
 
Zo bedoel ik het niet, maar die kant gaat het wel op als je blijft groeien. Het werkt prima allemaal, maar was meer bedoeld voor in de toekomst ;)