Bedankt voor de reactie.
Ik moest wel zoveel polijsten om de krassen eruit te krijgen. Wat was mijn alternatief?
De glaze/sealant combo had ik hier op het forum ergens gelezen. Moest dit niet?
En trouwens geen lijntje te bespeuren. Extra op gelet omdat ik die opmerking nog reeds gelezen had. Misschien geluk gehad.
Hey Jemme,
Zoveel polijsten is niet erg, zolang het nodig is, maar bij goed polijstwerk zal een glaze weinig tot niks doen. Daarbij breng je een sealant aan op de kale lak om de hechting te optimaliseren. Met name een sealant vraagt hier om. De combi die je hebt voorbij zien komen is de combi Sealant -> Wax.
Greetz
Daar zitten geen cleaners in toch? Volgens mij kan die er dus ook wel overheen, maar verbeter mij als ik het mis heb.
Is sowieso wel fijn om EXP met een wax af te toppen als je van van een mooie beading houdt, want EXP geeft dit niet echt.
Zoveel polijsten is niet erg, zolang het nodig is, maar bij goed polijstwerk zal een glaze weinig tot niks doen. Daarbij breng je een sealant aan op de kale lak om de hechting te optimaliseren. Met name een sealant vraagt hier om. De combi die je hebt voorbij zien komen is de combi Sealant -> Wax.