Welkom op het forum, Dave.
Misschien kan een moderator je helpen om je voorsteltopic en vraag in een juist subforum te plaatsen i.p.v. in de forumregels.
Zoals je al aan de bovenstaande reacties kan zien, is het lastig om aantal uren te noemen wat nodig is voor een "full detail" (wat dat dan ook mag zijn).
Het hangt er aan de ene kant natuurlijk helemaal vanaf hoe het interieur en de lak eraan toe zijn. Voor beide kan het vele uren schelen of deze in een goede of in een slechte staat verkeren. Dat is dus maal twee in de plus of in de min.
Dan zal het zaak zijn dat je met de klant afspreekt wat de bedoeling is. Dus welk resultaat de klant en jij voor ogen hebben en wat voor stappen er voor nodig zijn om dit te bereiken.
Elke auto die je onder handen gaat nemen, zul je vantevoren (samen met de klant) goed moeten bekijken en beoordelen wat de aanwezige defecten zijn, in hoeverre die om te beginnen te corrigeren zijn (of niet) en wat daarvoor nodig is en hoe lang je daarvoor nodig zal hebben. Ik neem aan dat je daar wel een idee over moet hebben als je ondertussen al ervaring hebt met je eigen auto(s) te detailen. Bedenk je wel dat je veel ergere dingen aan kan treffen als je auto's van anderen aan gaat pakken. Waar je nu zelf denkt dat je het interieur wel op een uurtje of 2 doet, kan dat bij een andere auto ineens vele malen langer in beslag nemen.
Als je er op voorhand al vanuit gaat dat je alleen een 1-staps correctie gaat doen, zal je er rekening mee moeten houden dat het resultaat daar ook naar zal zijn. Een verbetering in glans en wellicht de meeste swirls gecorrigeerd, maar ernstigere defecten zul je niet kunnen corrigeren.
Maar bedenk goed wat je een klant gaat beloven en wat je waar kan maken. Dit om teleurstellingen te voorkomen - bij jou of bij de klant.
Een concreet antwoord op je vraag hoe lang je "normaal" over een full detail doet: reken op 2 dagen, maar het kan er ook 1 zijn, maar ook 4 of 5...
Tot slot denk ik, dat als je zo'n vraag moet stellen aan anderen, dat wellicht het moment nog niet gekomen is om auto's van anderen te gaan detailen. Misschien eerst met een wat andere insteek aan andere auto's beginnen. Goed afspraken maken wat de "klant" wil en afhankelijk daarvan hoe lang je daarvoor nodig zou kunnen hebben. Bijvoorbeeld eerst een zacht prijsje maken en in het geval dat je meer uren werk nodig hebt, dit "verlies" zelf als leergeld nemen...