Nanocoating v. Lakken Een UV bestendige lakbescherming op basis van de moderne nano technologie. Met dit 2-componentensysteem brengt u een bescherming aan op de lak van uw auto of andere voertuigen. Alle vormen van vuiligheid vinden geen hechting meer aan het oppervlak en kunnen moeiteloos worden verwijderd. U bespaard direct op kosten en moeite om uw auto te onderhouden. Ook heeft de coating een lang aanhoudende werking van minstens een jaar. Hiermee loopt dit product ten opzichte van waxen en andere beschermmaterialen haar tijd ver voorruit.
Dit product is speciaal ontwikkeld voor toepassing op autolakken.
De nanocoating biedt de volgende voordelen:
Na opbreng compleet onzichtbare beschermfilm
Lang aanhoudende actieve (minstens 1 jaar)
Vuil kinderlijk eenvoudige te verwijderen
Bestand tegen wasstraten etc.
Verdere productkenmerken Nanoverzegelingen zijn kwalitatief zeer hoogwaardige producten. Indien u uw lak wilt behandelen met ons product raden wij u aan uw lak eerst grondig te (laten) reinigen. Eventuele teervlekken etc. met klei verwijderen en indien mogelijk polijsten. Hiermee weet u zeker dat de lak in combinatie met het 2-componenten systeem ultraglad wordt en een prachtige afparelwerking laat zien. Informeer voor verdere begeleiding en informatie bij ons verkoopteam. Ook werken een aantal poetsbedrijven met onze producten waar u de behandeling kunt laten uitvoeren.
Verpakkingen Bereik
500ml. gem. 5-8 auto's
100ml. (set: incl reiniger en opbrengmat.) gem. 1-2 auto('s)
Voor optimaal resultaat dient een autolak een goede en uitgebreidde behandeling te ondergaan. Wij raden dan ook aan om de set te gebruiken. Zo bent u verzekerd van de juiste opbrengmaterialen, voorreiniging en uiteraard de coating.
Voorbehandeling Alvorens een nanocoating wordt toegepast dient het oppervlak een goede voorreinigingsbehandeling te krijgen. Ieder te bewerken oppervlak moet vrij zijn van aanslag, stof, vuil en vetten (o.a. waxen etc.). Om dit resultaat te bereiken hebben wij een afgestemd voorbehandelingsproduct voor lakken:
Ondergrond: Reiniger:
Autolakken Siliconen- & waxverwijderaar
Nabehandeling Het grootste voordeel wat een nanocoating brengt is het gemakkelijke onderhoud wat direct lijdt tot verhoging van comfort en verlaging in aanschaf schoonmaakproducten. Daarnaast is het van belang na de behandeling met neutrale producten het oppervlak te onderhouden. Niet alleen krijgt u een goed resultaat bij minimale inspanning, ook bevorderd dit de levensduur van de coating.
Wij raden de lak en coating te conserveren en reinigen met:
Autolakken Nano Shampoo
NANOSET VOOR AUTOLAK
verbruik: 10-15ml./m²
set 100ml. is voldoende voor een gem. auto
Inhoud: 2-componenten nanocoating, lakreiniger,opbrengmaterialen
_____________________________________________________________________________________________________________
Als dit nou echt een jaar blijft zitten , zou dan de lak van de polo (staat onder projecten) 1jaar niet verkleuren ?
Ze hebben dit product ook voor ramen , en voor velgen .
Ik weet niet wat ik hier van moet denken aangezien ik me eigen pas net met detailing bezig houdt, wil hier jullie mening weleens over horen .
Dit product is speciaal ontwikkeld voor toepassing op autolakken.
De nanocoating biedt de volgende voordelen:
Na opbreng compleet onzichtbare beschermfilm
Lang aanhoudende actieve (minstens 1 jaar)
Vuil kinderlijk eenvoudige te verwijderen
Bestand tegen wasstraten etc.
Verdere productkenmerken Nanoverzegelingen zijn kwalitatief zeer hoogwaardige producten. Indien u uw lak wilt behandelen met ons product raden wij u aan uw lak eerst grondig te (laten) reinigen. Eventuele teervlekken etc. met klei verwijderen en indien mogelijk polijsten. Hiermee weet u zeker dat de lak in combinatie met het 2-componenten systeem ultraglad wordt en een prachtige afparelwerking laat zien. Informeer voor verdere begeleiding en informatie bij ons verkoopteam. Ook werken een aantal poetsbedrijven met onze producten waar u de behandeling kunt laten uitvoeren.
Verpakkingen Bereik
500ml. gem. 5-8 auto's
100ml. (set: incl reiniger en opbrengmat.) gem. 1-2 auto('s)
Voor optimaal resultaat dient een autolak een goede en uitgebreidde behandeling te ondergaan. Wij raden dan ook aan om de set te gebruiken. Zo bent u verzekerd van de juiste opbrengmaterialen, voorreiniging en uiteraard de coating.
Voorbehandeling Alvorens een nanocoating wordt toegepast dient het oppervlak een goede voorreinigingsbehandeling te krijgen. Ieder te bewerken oppervlak moet vrij zijn van aanslag, stof, vuil en vetten (o.a. waxen etc.). Om dit resultaat te bereiken hebben wij een afgestemd voorbehandelingsproduct voor lakken:
Autolakken Siliconen- & waxverwijderaar
Nabehandeling Het grootste voordeel wat een nanocoating brengt is het gemakkelijke onderhoud wat direct lijdt tot verhoging van comfort en verlaging in aanschaf schoonmaakproducten. Daarnaast is het van belang na de behandeling met neutrale producten het oppervlak te onderhouden. Niet alleen krijgt u een goed resultaat bij minimale inspanning, ook bevorderd dit de levensduur van de coating.
Wij raden de lak en coating te conserveren en reinigen met:
Autolakken Nano Shampoo
NANOSET VOOR AUTOLAK
verbruik: 10-15ml./m²
set 100ml. is voldoende voor een gem. auto
Inhoud: 2-componenten nanocoating, lakreiniger,opbrengmaterialen
_____________________________________________________________________________________________________________
Als dit nou echt een jaar blijft zitten , zou dan de lak van de polo (staat onder projecten) 1jaar niet verkleuren ?
Ze hebben dit product ook voor ramen , en voor velgen .
Ik weet niet wat ik hier van moet denken aangezien ik me eigen pas net met detailing bezig houdt, wil hier jullie mening weleens over horen .