• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Prijslijst broodjes:
Broodje ham of kaas € 1,60
Broodje frikadel € 2,00
Broodje kroket € 2,00
Broodje gezond € 2,50
Broodje hamburger € 2,50
Frites € 2,00
Frites met mayo € 2,35 :love

Dat circuit wat er naast ligt ben ik wel eens vol gas gegaan:) Een testdag voor de rijopleiding van de politie.

scenic zei:
Naar ik aanneem kan je toch ook tussendoor even een frietje halen ? Of is dit niet mogelijk ?
Volgens mij is dit niet mogelijk, je kunt wel wat drinken scoren tussendoor. De catering is extern dus ze kopen het op bestelling in. Broodjes komen ook verpakt in zakjes e.d.

Edit... blijkt wel mogelijk.

Er is GEEN warm water alleen 1 slang met koud water. is er geen wasbox in de buurt?

Dibbuz zei:
Er is GEEN warm water alleen 1 slang met koud water. is er geen wasbox in de buurt?
Net als vorige keer nemen we toch 2 emmers met loei heet water mee?...

Wasbox kan opzich ook wel. Wassen / klei doe ik thuis wel.. op locatie alleen wassen en dan meteen aan de slak w^^w

Er is in Zeewolde (op de Postkoets) een heel mooi en net washcentrum. Hier heb je 4 wasboxen waar je prima de auto kunt afspuiten.
Deze liggen echter wel op 14km / 20min rijden vanaf deze locatie.

Op locatie zijn er 2 buitenkranen beschikbaar. We zijn aan het kijken of we aan die buitenkranen 3 of 4 tuinslangen kunnen fabriceren zodat we met 4 auto's tergelijk kunnen wassen.
Warm water is niet beschikbaar.

Wat betreft de patat : die is prima in orde bevonden door de keuringscommisie :D
Je kunt gedurende de dag gewoon fritet en snack's bestellen, dat hoeft niet allemaal tergelijk.

SkyBuMp zei:
Net als vorige keer nemen we toch 2 emmers met loei heet water mee?...

Wasbox kan opzich ook wel. Wassen / klei doe ik thuis wel.. op locatie alleen wassen en dan meteen aan de slak w^^w
Nadeel vorige keer was dat iedereen de slang nodig had. Warm water neem ik sowieso zelf mee :)

Juffer1 zei:
Er is in Zeewolde (op de Postkoets) een heel mooi en net washcentrum. Hier heb je 4 wasboxen waar je prima de auto kunt afspuiten.
Deze liggen echter wel op 14km / 20min rijden vanaf deze locatie.

Op locatie zijn er 2 buitenkranen beschikbaar. We zijn aan het kijken of we aan die buitenkranen 3 of 4 tuinslangen kunnen fabriceren zodat we met 4 auto's tergelijk kunnen wassen.
Warm water is niet beschikbaar.

Wat betreft de patat : die is prima in orde bevonden door de keuringscommisie :D
Je kunt gedurende de dag gewoon fritet en snack's bestellen, dat hoeft niet allemaal tergelijk.

Moet je dit dan wel van te voren gemeld hebben of is dit buiten de meldingen door ?
Ach ik kom koekeloeren (voorlopig nog reserver) wil wel een keer heen en weer krossen naar de mac ofzo:ja

Even onder voorbehoud van de datum aangepast. Ik zal er zijn

1. StefanCS - aanwezig
2. SkyBuMp - Zoals het er naar uit ziet ben ik aanwezig
3. nicknameless (hopelijk met eigen auto!) - aanwezig
4. Dibbuz 13-20 november (voorlopig)
5. Rény 20 november - aanwezig
6. Bartr123 + B.K. - aanwezig
7. Abarth
8. Jeroen - 20 November aanwezig
9. Soepergrover is er gewoon bij
10. Danny - aanwezig
11. LB - aanwezig
12. Blamm - aanwezig
13. Mark1986
14. Scenic (ben erbij....)
15. MK-us ( onder dwang )
16. Stimpy68 Naar alle waarschijnlijkheid NIET aanwezig, nog niet 100% zeker dus...
17. Goku (ovb van de datum)
18. BlackPassat is er ook gewoon bij
19. Hebans is 20 nov aanwezig
20. Lenn ben 20 nov aanwezig

RESERVE
1. Aroutin
2. Berkant
3. Anabasis

Ik begrijp dat er nog een mailtje volgt inzake de betaling. Toch?
Er wordt gesproken over 37 bestelde broodjes en bestelde frietjes, maar er wordt ook gesproken over het op de dag bestellen van friet en snacks. Moet het eten vooraf besteld worden?

Al het eten moet eigenlijk vooraf besteld worden. Reden hiervoor is dat de cateraar vooraf graag wil weten hoeveel stuks / dozen van welke artikelen hij mee moet nemen.
Een extra portie frites of een frikandel is geen probleem, maar als er in 1x 20 "extra" frikandellen moeten komen is er dus een kans dat hij die niet op voorraad heeft.
Daarom wil hij graag vooraf weten van iedereen wat hij of zij wil hebben die dag zodat er in ieder geval genoeg eten is.

Om het financieel overzichtelijk te houden heeft Wilma liever dat iedereen zoewel de entree als het eten in 1x betaald. Jullie begrijpen dat er meer als 50 mensen dingen gaan betalen en dat het voor ons belangrijk is om overzicht te houden.

Wat ik bedoelde met gedurende de dag gewoon fritet en snack's bestellen, daar bedoel ik mee dat je niet perse allemaal om 12.34uur verplicht moeten eten. Wil je om 11 uur je frikandel dan kan dat, wil je om 14 uur je patat dan is dat ook geen probleem.

LB : jij hebt idd nog geen mail/pb gehad. Reden daarvoor is dat jij eerst op de reserver lijst stond en na de mail ben je pas op de definitieve lijst gekomen.
Jou mail gaat er waarschijnlijk morgen uit. Voor meer info kan je ook altijd contact opnemen met Wilma

Helemaal duidelijk. Ik wacht de mail af, als er dan nog vragen zijn neem ik contact op middels een PM. Ik betaal alles vooraf zoals je dat graag wilt. Geen probleem. Super dat je dit regelt!

Jou betaling stond al op de vorige pagina:-)^
Ik heb nu het geld binnen van:
1. BlackPassat (CC)
2. Soepergrover (CC)
3. Nicknameless (CC)
4. Hebans (CC)
5. SkyBuMp (CC)
6. MK-us (CC)
7. Astra Red Devil (ATC)
8. Dibbuz (CC)