Volgens mij is dit niet mogelijk, je kunt wel wat drinken scoren tussendoor. De catering is extern dus ze kopen het op bestelling in. Broodjes komen ook verpakt in zakjes e.d.scenic zei:Naar ik aanneem kan je toch ook tussendoor even een frietje halen ? Of is dit niet mogelijk ?
nicknameless zei:De hal ligt in the middle of nowhere.
Farm-World Activiteitencentrum
Eendenweg 11
8218 NC Lelystad
Google Maps
:roll
Net als vorige keer nemen we toch 2 emmers met loei heet water mee?...Dibbuz zei:Er is GEEN warm water alleen 1 slang met koud water. is er geen wasbox in de buurt?
Nadeel vorige keer was dat iedereen de slang nodig had. Warm water neem ik sowieso zelf meeSkyBuMp zei:Net als vorige keer nemen we toch 2 emmers met loei heet water mee?...
Wasbox kan opzich ook wel. Wassen / klei doe ik thuis wel.. op locatie alleen wassen en dan meteen aan de slak w^^w
Juffer1 zei:Er is in Zeewolde (op de Postkoets) een heel mooi en net washcentrum. Hier heb je 4 wasboxen waar je prima de auto kunt afspuiten.
Deze liggen echter wel op 14km / 20min rijden vanaf deze locatie.
Op locatie zijn er 2 buitenkranen beschikbaar. We zijn aan het kijken of we aan die buitenkranen 3 of 4 tuinslangen kunnen fabriceren zodat we met 4 auto's tergelijk kunnen wassen.
Warm water is niet beschikbaar.
Wat betreft de patat : die is prima in orde bevonden door de keuringscommisie
Je kunt gedurende de dag gewoon fritet en snack's bestellen, dat hoeft niet allemaal tergelijk.