• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Zoals ik verteld heb hebben alle mensen die op de 1e lijst stonden een pm gehad!
De mensen die toen op de reservelijst stonden hebben deze nog niet gehad, omdat toen nog niet zeker was/is of zij ook kunnen komen.
Na het versturen van die pm's zijn er 2 mensen bij op de lijst gekomen, die hebben nu ook de pm gehad :D
En nu ga ik weer aan t werk :D... ben gelukkig niet 24/7 met deze meeting bezig.

Ik heb een PM gekregen waar alles in vermeld stond van Wilma.

PS. geen zorgen Wilma spreekt voorzich dat je niet 24/7 bezig bent met het organiseren van de meeting. Komt allemaal vanzelf wel ;)

Wilma zei:
Ik heb nu het geld binnen van:
1. BlackPassat (CC)
2. Soepergrover (CC)
3. Nicknameless (CC)
4. Hebans (CC)
5. SkyBuMp (CC)
6. MK-us (CC)
7. Astra Red Devil (ATC)
8. Dibbuz (CC)
En we kunnen weer verder::jippie
9. Opel Astra 1.6i (ATC)
10. broertje Opel Astra 1.6i (ATC)
11. Reny (CC)
12. Scenic (CC)

Ik ben er bij hoor!!, heb alleen wat PC problemen thuis, dit doe ik ff v/a het werk.

Wilma ik heb je een PM gestuurd;-)

Kung-Fu-Panda-kung-fu-panda-1543178-1024-768.webp

Ai Marcus ik voel wederom een heeel pijnlijk moment komen,krijg tevens een visioen van een boer met grote bek die vorig jaar half huilend op zn knieen ging..

ThaBird zei:
:|~* leer toch eens met de sluitertijden te spelen]-0

Wel leuk wat je met 1 handje kan doen 8d
Dat zijn toch zeker 2 handen plus 1 van de ander is 3:lol

Heb een pm van Wilma ontvangen ik ben erbij, in de hal:jippie

Vanavond plaats ik een update mbt de betalingen (moet nu zo naar mn werk en ben rond 19 uur weer thuis)
Maar er zijn idd plaatsen vrijgekomen dus de bovenste 2 van de reservelijst (de laatste die er stond) hebben een pb gehad. :-d

Wil je niet detailen, maar wel langskomen en genieten van een broodje en/of de BBQ dan kan dat natuurlijk ook. We zien je bericht hier of je pm graag tegenmoet

Wilma zei:
1. BlackPassat (CC)
2. Soepergrover (CC)
3. Nicknameless (CC)
4. Hebans (CC)
5. SkyBuMp (CC)
6. MK-us (CC)
7. Astra Red Devil (ATC)
8. Dibbuz (CC)
9. Opel Astra 1.6i (ATC)
10. broertje Opel Astra 1.6i (ATC)
11. Reny (CC)
12. Scenic (CC)

We hebben weer een 3tal betalingen binnen en van de meeste anderen een pb dat het geld onderweg is.
13. Jeroen (CC)
14. StefanCS (CC)
15. L.B. (CC)
16. Pastra-V6 (ATC-lijst, maar ook CC lid)
17. Juffer1 en Wilma (ATC-lijst maar ook CC leden) zelf komen we natuurlijk ook binnen met onze 'voorbeeldauto'.