• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail 2004 Skoda Superb 2.8 V6 Elegance

Nice job @nicknameless Ik dacht even dat je met wat moeite wel een auto door de kooi naar binnen zou kunnen krijgen, maar als er een paar pallets met spullen in die kooi staan, wordt het natuurlijk wel anders.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Mooie detail, zoals we van je gewent zijn.
Net als de mooie foto's die je erbij maakt ;) We zijn tenslotte dol op fotos!

Wel balen dat je de fijne detailruimte niet meer kan gebruiken straks.
Mag/kan je niet bij een andere vestiging iets regelen?
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Ik houd een bijzonder gemengd gevoel over aan dit heerlijke verslag.

Ik zag het vanmiddag staan. Ik verheugde mij erop en ben er vanavond na het eten lekker voor gaan zitten om het te lezen en te bekijken. Ik heb weer genoten van je werk Patrick. Heerlijk. Ik werd ook blij te lezen dat je een auto met het formaat van een 20 voet zeecontainer hebt weten te doen in je eentje, ondanks het feit dat je rug niet altijd net zo enthousiast is als zijn baas.

De zure smaak kreeg ik toen ik jouw afsluiting las. Dat is een tegenvaller man en het spijt me te moeten lezen dat jouw werkgever voor deze slimme oplossing heeft gekozen.

Ik hoop snel weer van je te lezen vriend.

Oh. En die Skoda ziet er weer prachtig uit zeg! Zeer zeer mooi geworden.