• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

205 met vreemd lakprobleem

madtraxx

Detailing rookie
11 aug 2008
520
0
Gisteren even wezen kijken naar een 205 GTI, deze was door de eigenaar al opgegeven qua lak.
Na even een deel een proefje te hebben gedaan was dit het verschil:
(Let goed op het verschil van links en rechts op de onderste foto)

Binnenkort zal ik deze auto volledig aanpakken.... dan volgt een volledige reportage.
 
Dat gaat goed komen :cool:

Jammer dat de originele GTi velgen er niet onder zitten. Verder zijn het prachtige gooi en smijt auto's.

Heb jarenlang bij Peugeot gewerkt en heb altijd wel zo'n auto willen rijden maar ik ben 1.92 en dan zijn het best krappe auto's. Heb wel een 106 GTi gereden. Heb spijt dat ik die verkocht hebt. :sob:

Ik wacht je project af.

Gr. Jeroen
 
Miami blue en 206GTI velgen......

Toevallig het beest van Eric Roos (vermogen tussen de 350-400 pk) en een top op GPS van 271 km per uur???

Groeten,
Eric
 
Dit is niet die van Eric, volgens mij heeft hij hem nog steeds in bezit....(achteraf toch niet willen verkopen)
Deze is trouwens Vent Sorento... dat rare kleurtje donkergroen.
Foto is overigens bij EH autoservice genomen ;)
 
madtraxx zei:
Deze is trouwens Vent Sorento... dat rare kleurtje donkergroen.

Zo dat is een understatement, ik zit naar de foto's te kijken en denk goh mooie blauwe kleur euuhhh groen??? Ziet er op foto's in iedergeval goed uit.

Gr. Bas
 
Dat "rare"kleurtje:no , zit ook op mijn 205GTI:D , maar blauw heb ik hem nog nooit gezien, eerdaags maar eens flink gaan poetsen dan en foto's maken ik ben nu al benieuwd,^^

Groeten,
Eric
 
blijven leuke auto's om mee te spelen, maar niet mijn ding.

2 maten van mij hebben wel allebei een 205. eentje heeft een mi16 blok erin en de andere is bezig met een 1.9 16v blok te reviseren en daar komt een 1.6 gti bak tegenaan. Wel leuk als je op de snelweg rijd met die mi16 en dan gewoon een golf v gti je achterkant constant laat zien :D