• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lakprobleem nieuwe auto na sealing/wassen door dealer

CleanMick

Detailing trainee
6 sep 2010
2
47
Beste vrienden,

Probleem. Ik heb zomer 2010 mijn nieuwe zwarte Franse bolide gekregen. Omdat ik vond dat de zwarte lak snel kraste ondanks behandelplan conform dit forum ben ik terug gegaan naar de dealer met de vraag of er een lakprobleem was. Zo snel krassen.

Oplossing na ophalen: DiamondBrite erop gedaan......:sob: Terwijl ik al NTX shampoo/wax etc had gedaan en alle swirls met scratch x had verwijderd.

Nu na nog meer (motorische problemen) kreeg ik de auto terug: door wasstraat, ff lekker gepoetst.......:sob: Zal best met goede bedoelingen zijn geweest

Resultaat: swirls all over en op motorkap forse swirls van 2 bij 10 cm van waarschijnlijk even lekker vuiltje wegpoetsen.............. Ik kan wel janken wat een schade.}:)w }:)w }:)w

Wat ik wil: auto ontdoen van DiamondBrite zooi etc etc en alle swirls verwijderen. Heb geen DAP dus moet handmatig.

Ik heb alle middelen van Meguiar's (ja ken de discussie), is dit voldoende, suggesties.....

Met dank voor het meedenken.
 
Diamondbrite verwijderen: wassen met overdosis shampoo (of gewoon good ol' "dreft")
Verder qua swirls verwijderen, Scratch-x dan maar...
 
zoals Ivo zeg.

Flinke overdosis shampoo.

En als je Bodegraven niet te ver vindt wil ik je best opweg helpen met verwijderen van de Swirls .Heb hier de DAP en d PRO staan;)