• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

24-01-2010 Detail Le Macabre, Eijsden (Limburg)

:weetniet Maar leek me gewoon erug leuk om eens los te gaan op een rouwauto.
Maar zoals ik al eerder in een ander draadje zij vrees ik dat dit een stil dood sterft 8d

Ga bij deze ook annuleren, want zie er geen heil in :no
 
Gezien er 0 reactie komt wil ik mij helaas definitief afmelden.

Helaas komt er geen reactie anders had ik graag geholpen.
 
Ik blijf als enige over. Zonder collegadetailers kom ik niet.
Martine is afgelopen woensdag voor het laatst online geweest, maar heeft niet gereageerd.
Ik hoor wel of er een nieuwe datum komt. Ben dan graag van de partij.
 
Ik heb de 24e een familiedag en zeg bijdeze ook af. Had er erg veel zin in om te komen ondanks de 280 km enkele reis. Wanneer er een nieuwe datum komt dan zal ik hiervoor een nieuw topic openen.
 
Ja jongens ik zat dus de hele tijd te kijken op het andere topic (in de geringe vrije tijd die ik sinds kerst heb; de donkere dagen zijn weer aangebroken in onze branche helaas) als ik mijn computer nog eens aan kon zetten..

Zoals ik in mijn laatste bericht op dat topic had aangegeven is het menu al geregeld voor de 24e en zat ik nog te wachten op het exacte aantal deelnemers!

Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik niet alleen de auto's poets maar bij vrijwel alle voorkomende werkzaamheden binnen dit bedrijf ingezet wordt dus bij grote drukte (en met maar een aantal vaste medewerkers) zie ik amper een computer..

Het is mij nu niet meer duidelijk of alles afgeblazen wordt omdat ik op het andere topic zat te kijken en het te druk had want dat zou jammer zijn..
 
Een andere datum in het voorjaar kan natuurlijk ook! Beter weer, grotere groep, gezellig samen eten.. (hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men dan)
 
Ik heb helaas geen baan van 9 tot 5 maar ik werk 24-u diensten, zeker in deze drukke tijd..
Het spijt me dat er gedacht wordt dat ik geen aandacht heb geschonken aan één en ander..
 
In het vorige topic heb ik een aantal maal verwezen naar dit topic, omdat het vorige topic bedoeld was om een datum te kunnen prikken. Wanneer de datum bekend is mag er een topic aangemaakt worden in het 'Meetings-forum'. Vorige week heb ik d.m.v. een PB naar Dibbuz (moderator) gevraagd of het vorige topic in het 'Off-topic' gedeelte gesloten kon worden... Ik zie alleen dat dit nog niet gebeurd is.
 
Is gewoon gesloten hoor? Alleen door het zie je door het poll tekentje niet dat hij gesloten is.
 
Hmm, de eerste poging is niet helemaal vlekkeloos verlopen.
Is er nog behoefte aan een hernieuwde poging? Martine? Eerder geinteresseerden? :weetniet
Of is een en ander niet meer nodig?
 
Ik weet niet hoe lang geleden Martine voor het laatst online op dit forum is geweest? In elk geval zal het weer beter moeten zijn en nog iets warmer om de DAP optimaal te kunnen gebruiken.
 
Binnetie zei:
Ik weet niet hoe lang geleden Martine voor het laatst online op dit forum is geweest?

Gewoon even onder de statistieken van haar profiel kijken.

En dan zie je dit: vrijdag 29 januari 2010 12:05:00

Groet, Peter
 
Ik zie het staan idd, via mijn mobiel krijg ik het niet goed voor elkaar.
Als het wat warmer is dan is het probleem met de temperatuur opgelost.