• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

24-01-2010 Detail Le Macabre, Eijsden (Limburg)

Ik kan eventueel ook wel 20 meter slang meebrengen. Is een party tent misschien een idee. Wij hebben hier thuis een grote easy up tent. Ook zal ik mijn lakdiktemeter wel meebrengen.
 
Kan mijn numatic george mee nemen indien gewenst en uiteraard me haspel.

Wel ga ik geen persoonlijke producten gebruiken zoals waxen ect:no
 
Ik ga eens kijken wat mijn examenrooster geeft. Als het 'nodig' is wil ik gerust een hand komen helpen.
Met eigen materiaal indien nodig.
 
De afmetingen zijn 4x8. We hebben de tent 3 jaar gelden voor onze race activiteiten laten maken. De tent is nog aanmerkelijk steviger dan die van cc.
 
ik las net op detailingworld. een sealant test..
deze heeft TOT 4 maanden geduurd...

met als uitkomst:

Review, 12th January 2009:

The last review was start of Nov, and today was a huge task just to wash the horsebox, I used over 175 litres!

Test orignally started 10th Sept, with second group added 18th, week later. Reviews took place at 8th Oct and 1st Nov 2008.

After 4 months, the following sealants are still protecting the paintwork:

Autoglym Extra Gloss Protection
Chemical Guys: M-Seal, Jetseal 109, Speed Amor
Klasse AIO and Sealant Glaze
fk1000p Hi Temp Paste
Zaino AIO, Z2 and Z5
Wolfgang Deep Gloss Sealant.

So there you have it, my final list of what lasted four months in very extreme conditions too.

---------------------------------------

allemaal lekker aan die stink smurrie..
 
ik las trouwens:

Oldtimer Chevrolet Impala

worden daar ook lijken in vervoerd? of is dit gewoon de knuffelbeer van de eigenaar??:-"
 
Gaat het definitirf door. Welke spullen zijn er reeds aanwezig. Komt iedereen welke zich tot op heden hebben opgegeven.
 
Voor zo ver ik weet gaat het door.

enig wat nog opgelost moet worden is dat er geen verwarming is.
Wat dus geregeld dient te worden.

M.b.t de spulllen zou alles aanwezig moeten zijn.

Dus voor ons is het net mee nemen van dap/rotery en pads haspels ect...
 
ik denk.... en dan zeg ik denk... dat ik nog wel een kacheltje heb.. zo een gas ding..
maar daar stook je niet snel een hoop auto;s mee warm, en we hebben toch wel een 15 graden nodig, voordat het echt zin heeft.

mischien een hitte kanon huren?
 
@paulb, de spullen zijn aanwezig. Welke dit zijn kan je bovenin het topic lezen en in het vorige topic staat onderaan aangegeven welke spullen Martine zelf al heeft.

Verwarming is inderdaad iets wat geregelt moet worden. Ik weet niet of dit aan wezig is, hierover kan Martine vast duidelijkheid geven. Een hittekanon huren kan een idee zijn.
 
Ik heb enkele dagen geleden nog een berichtje van Martine ontvangen:

Goedemorgen..
ThaBird vroeg me of de garage waar we zouden poetsen verwarmd is.. Dit is uiteraard een goede vraag maar daar komt dus het vervelende antwoord: NEE! Hij vroeg vervolgens of het mogelijk is om een paar heaters te huren en maar dan kom ik op het volgende probleempje; ik mag de garage weliswaar lenen van de huidige eigenaar maar die wil uiteraard niet met een hoge electriciteits-rekening geconfronteerd worden. WAT IS NU WIJSHEID? De garage het nieuwe gebouw is slechts groot genoeg voor 2 auto's met entourage en bovendien moeten we door de garage heen met brancards e.d. (ook op zondag gaat het werk door) daar zitten jullie ook niet zo op te wachten neem ik aan..
Is het misschien beter om de datum te verzetten naar het voorjaar??

Wat is nu inderdaad wijsheid?
 
Ik heb eventueel een Diesel Heater. Het nadeel is wel dat deze op een dag een liter of 10 diesel verstookt(rode diesel). Deze krijgt een hal van 20 bij 25 in no time verwarmt.

Mits het niet vriest lijkt me de oorspronkelijke datum geen probleem.
 
er zijn er indd 2.
mischien kan iemand aan een modje vragen deze samen met voegen?

en over het doorgaan..
tsja,
als het doorgaat, kom ik zoiezo.
heb er wel zin in. heb al een tijdje weinig machinaal gedaan, en heb der echt zin an!
 
Dat andere topic was een poll topic om een datum te kiezen (er waren 3 of 4 oorspronkelijke data). Dat andere topic kan wel dicht. In dat topic is ook een verwijzing naar dit topic. Ik heb de belangrijkste gegeven van het vorig topic overgenomen en verwerkt in de het eerste bericht in dit topic... haha snappen jullie het nog? :-b
 
paulb zei:
Ik heb eventueel een Diesel Heater. Het nadeel is wel dat deze op een dag een liter of 10 diesel verstookt(rode diesel). Deze krijgt een hal van 20 bij 25 in no time verwarmt.

Mits het niet vriest lijkt me de oorspronkelijke datum geen probleem.
Dan moet dat ding wel een flink vermogen hebben. 10 liter diesel is nou ook niet echt duur. Martine wat vind jij hier van?