• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

24-01-2010 Detail Le Macabre, Eijsden (Limburg)

Helaas moet ik mij afmelden. Mijn vlucht naar Zuid Afrika is verzet waardoor ik de 24e al lekker in het vliegtuig zit.

Veel plezier allemaal.

Gr,
 
Komt wel dichterbij in ieder geval.
We moeten wel iets concreet beginnen afspreken.
Hoeveel mensen maximum? is er nu verwarming en hoeveel plaats is er dan?
Om hoe laat daar?
En welke wagens worden er dan gedaan?
Wachten we dan toch op beter weer indien het blijft als nu? (verplaatsen naar maart/april?)
:weetniet
 
Ik heb binnetie zojuist een PB gestuurd, dat ik vanwege prive redenen ga afzeggen.......
Diegene die wel gaan, een ontzettend fijne dag gewenst
 
Ik had ergens gelezen dat deze meeting verplaatst werd naar het voorjaar ivm het weer.
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk:weetniet
 
Ik heb de lijst bijwerkt met mensen die wel of niet komen, hebt de mensen gevraagt die nog in het voirge topic aan het posten waren omdat hier te doen.
 
is het nu al definitief zeker dat dit doorgaat??

dat is iets dat ik wel graag zsm wil weten, gezien ik dan, op de heen of terugweg, nog even 2 liter product langshaal bij een forummember, en ik deze afspraak graag rond brei.
 
Nu gaat mijn vliegtuig toch weer op dinsdag. Ik kan dus eventueel wel gewoon.Helaas zonder heater gezien deze bij de carnavalswagen satat
 
Inderdaad Martine waar ben je? Een diesel heater, gaat wel stinken natuurlijk. Ik ben ook voor om het te verplaatsen naar een warmere datum. Ook omdat met dit vieze koude weer het resultaat snel weer weg is. Polijsten gaat ook het beste bij warmere temperaturen. Je wilt je niet een ongeluk poetsen op zo'n toch al vrij drukke dag.

Mijn ouders komen met een familiedag aanzetten die ze eind januari willen gaan houden. Ik hoop alleen niet of ze dit de 24ste gaan doen.
 
@paulb,

Haha ik zie nu net pas dat we 1 seconde na elkaar reageerden. Als de heater niet kan dan lijkt me het een onbegonnen zaak om met deze temperaturen de wagens onderhanden te nemen.
Martine, ik wacht je reactie af.
 
weetje,
bij deze meldt ik me gewoon af..

sorry jongens, het is voor mij 250km enkele reis..
het leek me gezellig om wat mensen te leren kenne, en martine een klein beetje op weg te hebben..

hierna is er weinig tot geen reactie gekomen, ik weet zeker dat het gewaardeerd word enzo.. maar

nee, de hele meeting is ZOO beroerd (of eigenlijk niet, want het is nog 12 dagen, en we weten niet eens of er genoeg licht is, of het verwarmd o i d is..

ik laat hem voorbij gaan..

mijn oprechte excuses
 
Ik moet uiterlijk donderdag duidelijkheid hebben hoe en wat aangezien ik eventueel een andere opdracht nog aan kan nemen voor mijn vakantie.
 
@ Aron,
Ik en andere forumleden hadden hier al een raar gevoel bij,ik vreesde al dat dit geen succes ging worden.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik respect heb voor je beslissing.
 
Er blijven niet veel mensen over op deze manier.
Het lijkt me een beter idee om de meeting uit te stellen.
We zitten midden in de winter, we weten niet wat het weer gaat doen (denk aan mensen die een behoorlijk eindje moeten rijden).
We weten niks over het verwarmen van de garage (en de eigenaar wilde geen dure stroomrekening krijgen, heb ik ergens gelezen)
Ik heb geen zin om in een ijskoude garage te detailen (dan kun je ook niet detailen).

Mijn voorstel: verplaats de meeting naar het voorjaar, maart/april.

Waarschijnlijk dat Martine ergens is waar ze niet haar mail kan checken...
 
tsjah.. het zal allemaal gerust een reden hebben..
maar ik vond het echt een top gebaar dat iedereen iemand (en haar baas) op deze manier wou helpen..
echt een top initiatief.. en vandaar dat ik ook aangeboden heb te helpen..

let wel.. het is voor mij een tank benzine erdoor rijden.. maar had het voor dit doel zeker over.

hierna hebben we nog 1 reply gezien..

en nu niet lullig richting martine ofzo.. maar.. dit werkt gewoon niet..

we hadden concreet, 1 datum moeten neerzetten..
alles had geregeld moeten zijn, voordat het zover had moeten kunnen komen..

ik denk dat het einde meeting is,

dit is het wel iig voor mij..

mocht het wel een keer GOED geregeld worden, ben ik zeker niet te beroerd om die kant op te komen en een dagje te dappen!

mischien ook wel goed dat het een keer zo loopt.. dan kunnen mensen zien, hoeveel regel werk / tijd enzo allemaal in het verzorgen van een meeting zit..
wel wil ik nog alle mensen een pluim geven die een hoop van hun eigen tijd erin hebben gestoken (een banner e.d. gemaakt hebben, en een hoop hebben geprobeerd te regelen) (in het bijzonder binettie en thabird (roy) )
 
Spijtig inderdaad; maar ik zag het wel aankomen.
Martine: als je nog eens voorbij dit topic surft: uitstel is geen afstel ;)
Maar je moet het zelf ook wel een beetje opvolgen, ik hoop dat er niks ernstig aan de hand is :s