• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

Bestelling 1 van 6 is binnen. Diverse polijstpads, connector om de Monello Lancia foamlance op de short trigger te kunnen monteren, en een aantal peluche verde doeken.
Bestelling 2, 3 en 4 staan al wel in de PostNL app, dus die zullen morgen wel komen verwacht ik zo...
 
Hier staat er zelfs al 1 sinds zaterdag op zondag nacht in de track en tracé, dus denk dat ze zelfs Snachts doorgewerkt hebben?

Andere staan er nu ook in voor morgen maar we wachten rustig af.
 
Eerste is binnen, Top.
 

Bijlagen

  • 566F5972-C77E-4FF3-8E0F-97F5262BC120.jpeg
    566F5972-C77E-4FF3-8E0F-97F5262BC120.jpeg
    118,3 KB · Weergaven: 91
Hier staat er zelfs al 1 sinds zaterdag op zondag nacht in de track en tracé, dus denk dat ze zelfs Snachts doorgewerkt hebben?

Andere staan er nu ook in voor morgen maar we wachten rustig af.
We hebben zaterdag en zondag gewerkt. In de nacht hebben we nog niet gedaan. Zelfs wij moeten uitrusten :)
Een flink deel was al ingepakt maar helaas nam PostNL niet alles mee (ondanks gemaakte afspraken).
Hopelijk houden ze vandaag wel woord.

De foamlansen en short trigger guns zijn binnen en een groot deel gaat (hopelijk) vandaag de deur uit.
 
Bestelling 1 (zaterdag 10:00) is gisteren binnen gekomen. Bestelling 2, 3 & 4 (zaterdag 12:00, 14:00 en zondag 00:00) zijn vandaag binnen gekomen. Ondanks de drukte vind ik dat alles erg snel en uiteraard zorgvuldig is ingepakt en verzonden. Aan een ieder die daar aan heeft meegewerkt: bedankt!
 

Bijlagen

  • 20210928_141541.jpg
    20210928_141541.jpg
    189,9 KB · Weergaven: 70
  • 20210929_134202.jpg
    20210929_134202.jpg
    207,4 KB · Weergaven: 72
Dank CC voor het bezorgen van mijn bestelling vandaag. Voorraad o.a aangevuld met grootverpakking PB XD en spray&wipe en nog wat PB producten die ik nog niet eerder heb gebruikt. Mijn grote interesse en nieuwsgierigheid gaat uit naar 26JPN Crystal Coat - 1000 ml. Helaas geen tijd gehad om de auto voor te bereiden, te polijsten en deze in een Gyeon of in the Gtechniq coating te zetten (laatste heb ik ook meegekocht). Ik ga de 26JPN crystal coat eens proberen als winterprotectie.
 
20210929_201423.jpg

Ook binnen!
  • 2x Scholl paars 150mm
  • 2x Scholl paars 75mm
  • 2x Scholl oranje 150mm
  • 2x Scholl oranje 75mm....met koelgat...daar wilde ik nou juist vanaf! Hoe dan!?
  • 2x Scholl MF-pad 75mm (voelt heel goed, ben erg benieuwd)
  • Grote fles Menzerna 400
  • Grote fles Menzerna 2400
  • Flesje vloeibaar goud.....eeh Sonax Glass Polish
  • En verbeterde rubber grips voor de dirt lock om eens te testen
 
@Hean nee klopt, beetje voorraad opbouwen. Kom er net ook achter dat ik niet alles goed kwijt kan.
Ach de vrouw laat dan weer wat van Zalando komen.

Waren 2 dozen, morgen hopelijk nr 3 met de Monello Pistola Corta - Short Trigger Gun en nog een flesje ClearVue
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: RedCat en RoyR
Shampoo heb je nooit genoeg hè.
Heb eigenlijk vrijwel alle zondag knallers besteld.
Wat extra nieuwe doekies
Wat gyeon om te testen
Nanolex om t testen

De emmer actie was opzicht ook wel interessant, alleen als je al 2 goede emmers hebt, stickers waren ook los verkrijgbaar dus leuke emmer upgrade.
Heb nu alleen de Wheels sticker over, en heb nog geen 3e specifieke emmer...ja thuis emmers genoeg van de blokker.

Komt t.z.t. vast een BF actie
 
Hahaha lekker bezig! Wat de stickers betreft; die heb ik ook mee besteld, zit net hetzelfde als jij: wheel sticker over. Binnenkort idd maar een emmer bijbestellen. Zo blijf je bezig:innocent:
 
  • Leuk
Reactions: GeBas