• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2de keer polieren, wat een teleurstelling.

Nog een tip kwa productverbruik waarvan ik merk dat te weinig (meestal meer beginnende) gebruiken is.
Het maakt niet uit wat voor soort pad, of het nu voor polijsten met de machine of waxen met de hand is voor je begint 1/2 pufjes quick detailer erop. Dit maakt de zuigende werking van de pad VEEL minder en ben je dus ook veel zuiniger kwa product

• Leuk
Reacties: Marob
De paarse wollen Monelo pad icm Veloce werkt zeer goed op nieuwe BMW 1-reeks, 2-reeks en 5-reeks lakken. S3 ipv Veloce geeft geen zichtbaar verschil, behalve in de portefeuille. Dat is mijn ervaring.

• Leuk
Klopt, monello paarse wol corrigeert nog een stuk sneller dan spidpad met s3.
Maar ik vind zelf foampads een stuk fijner werken dan wol.
De wollen pad pluist wat, is lastiger schoonmaken en vind ik minder makkelijk secuur werken. Laat ook een flinke waas achter, dus finishing polish nadien is een must, maar dat was je toch al van plan.

• Leuk
Vooral heel rustig bewegen zodat de pad + polish de tijd krijgt om lak weg te nemen. De meest gemaakte vergissing is dat men toch te snel beweegt.