• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

325i E92

200.gif
 
Afgelopen weekend was mijn BMW aan een wasbeurt toe ,nou zou het wel droog blijven maar die dag was het wel flink bewolkt.
Na het wassen gebruik ik vaak Gyeon Ceramic detailer wat momenteel mijn favo spray is om de lak na te lopen.
Nu viel het mij op dat onder deze omstandigheden (veel vocht in de lucht?) de spray wat streperiger was om uit te wrijven dus besloten om over te stappen op een spray mix van Gyeon Cure 75%/Gyeon QD 25%.
Naarmate het weer slechter gaat worden in het najaar vind ik bescherming aanbrengen op mijn coating wat meer meerwaarde hebben dan bv in de zomer.
Voor mezelf de volgende conclusies getrokken:
Zomer droog weer = Gyeon Ceramic detailer (aanrader)
Herfstachtig weer = Gyeon Cure 75%/Gyeon QD (deze mix smeert net wat prettiger weg dan Cure op zichzelf)
Winter weer = Na het wassen/afspoelen nog een keer de auto “nawassen” met Gyeon Bathe+ en wellicht af en toe een laagje Cure of Reload.
 
Die had ik niet aan zien komen Ric, dat de BMW plaats moest maken voor een Toyota. Welk model is het geworden? (neem aan dat het wat anders is geworden dan de Prius)