• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

325i E92

@Linda de pinda nog even teruggezocht maar Cancoat is nog steeds effectief en zit +/- op mijn auto vanaf 23 juli 2020.
Cancoat heeft nu exact 1 jaar op mijn auto gezeten en de werking was zeker nog niet weg al werd het effect op bv mijn dak/motorkap wel iets minder. Afgelopen week heb ik de auto gepolijst en staat momenteel te drogen in een garage van een vriend.
9090F2F3-0354-4410-961F-4C232009FA1D.jpeg
 
Als hij van de week naar buiten rolt na oa een laagje cure maak ik wat extra foto’s want onder tl licht komt ie net niet goed uit op foto
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Afgelopen week bezig geweest met de auto (puur de lak) en afgewerkt met Gyeon Pure+laagje Gyeon Cure.
Er zijn nog een paar kleine klusjes die ik nog wil doen en dan kan ie er weer tegenaan.
Aankomende week nog :
-leer behandelen
-motorruim kunststof delen in de dressing zetten.
-motorruim enkele delen polijsten en coaten (als het weer het toelaat).
En zo blijven we aan de gang…
 
Laatst bewerkt: