• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

5 juli 2008: Detailingdag in Bergschenhoek, iedereen welkom! Beginners en Gevorderden!

Pfff, kom ik terug van vakantie zie ik dat ik op de heenweg naar de meeting 2 keer gepakt ben voor te snel rijden. 4 km te hard (16 euro) en 5 km te hard (20 euro) ]-0
 
Balen... Gelukkig geen wereldbedragen, maar toch.

In de buurt van Bergschenhoek? In dat geval misschien handig voor de anderen om de locaties te posten...
 
Volgens mij staan er op de snel weg er naar toe veel palen me Tom Tom maakt altijd over uren met de flitspalen als ik naar Tim op weg ben
 
tangerine mean machine zei:
Pfff, kom ik terug van vakantie zie ik dat ik op de heenweg naar de meeting 2 keer gepakt ben voor te snel rijden. 4 km te hard (16 euro) en 5 km te hard (20 euro) ]-0

Ik op de terugweg 1 keer, 28 euro! :D
 
Sven S8 zei:
Balen... Gelukkig geen wereldbedragen, maar toch.

In de buurt van Bergschenhoek? In dat geval misschien handig voor de anderen om de locaties te posten...
Neej niet bepaald. Beiden op de a1 richting Amersfoort.
 
LeonDriver zei:
had je beter met paul en mij mee kunnen rijden.
Was wel iets om maar wel goedkoper ;)
Dan was ik pas laat thuis geweest en had ik nog minder slaap gehad, omdat ik de volgende dag al moest vliegen ;)