• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

5 juli 2008: Detailingdag in Bergschenhoek, iedereen welkom! Beginners en Gevorderden!

Bij jullie sluit ik me ook bij aan.
Het was erg gezellig en de lunch was zeer goed georganiseerd.
Ook leuk om zo die shampoo's te testen en ook wat andere dingen te proberen, zoals die foam gun.
De meeste mensen kende ik niet echt op 2 personen na, maar heb zat leuke personen zo weer leren kennen :D
Het viel me eigenlijk op dat iedereen heel relaxt, behulpzaam en vrijgevig naar elkaar was en daardoor ontstond er een erg goede sfeer.

Verder nog een klein bedankje naar Ladybug, want het was een top ritje en zeer gezellig met je :)^ en natuurlijk je nieuwe trots de Z3

Alleen volgende keer moet toch echt Patrick zijn eigen auto komen ;)

Ik snap nog steeds trouwens niet wat er nu zo grappig aan mijn New Car smell is :(
 
Ben erg benieuwd naar de foto's hoop er volgende keer zeker bij te zijn. Leuk idee iets voor Tim maar wat volgens mij heeft hij alles al wat hij wil behalve tijd iemand winkel die dat verkoopt:D
 
Tim,

Bedankt voor de geweldige dag, eten, uitleg. :)^
Uiteraard ook een dank richting Geforce die deze dag heeft georganiseerd.

Adrie, bedankt dat ik met je mee mocht rijden, was super gezellig.

Foto's komen eraan in een apart topic.

Patrick
 
Was een leuk en leerzaam dagje :) Even de "Leather Stuff" kunnen proberen en de Trim Restorer van Poorboys, welke ik iedereen aan kan raden!!

De lunch was toppie, faciliteiten allemaal aanwezig, veel kennis en hulp in huis en heel belangrijk een erg leuek sfeer.
Naast Tim namelijk ook Bert en de dames bedankt voor de gastvrijheid!:)^
 
Ik heb me vandaag weer goed vermaakt:party: maar merk wel dat ik niet te lang in dat magazijn moet rondlopen..............:heart_eyes:

Erg moeilijk om me dan in te houden, maar toch is dat redelijk gelukt.
Adrie: Bedankt dat ik met je mee kon rijden naar het restaurant ;)
Dennis: Bedankt voor de M84:-b

En iedereen voor de gezelligheid en tips :)

Moet de volgende keer maar mijn eigen gebakje meenemen...:)
 
Allereerst wil ik de mensen van de organisatie heel hartelijk danken. (Ik noem geen namen wnt vind het jammer als ik er 1 vergeet ;))

De broodjes waren erg geslaagd al was ik nod druk bezig met cleanen toen het ineens erg stil werd doordiet iedereen zijn mont gevuld had ;)

Vond het een geslaagde dag.
Leuke actie met de proefexemplaren.

Tim bedankt voor het testen van de Powerball.
Werk erg goed en de uitlaat glimpt weer mooi.
:ja weer wat nieuws voor me waslijst (leuke woordspeling he);)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik zie de fotos snel verschijnen neem ik aan.
Een ieder hartelijk bedankt voor de goede sfeer.
Op naar de volgende meeting/clinic
 
Hartelijk dank iedereen voor de opkomst Tim en ik dachten in het begin dat we het met z'n tweeen moesten houden. Echt een gezellige groep was het. Ik heb wat tips van Dennis gekregen en was meteen verkocht gelijk mijn hele wagen opnieuw gedaan. Hij is nog nooit zo mooi geweest. Mooier dan nieuw. Als je de steenslag plekken wegdenkt. Onder het poetsen door heb ik toch nog wat mensen enthousiast kunnen maken. Normaal gesproken maak ik nogal wat foto's maar het ging zo lekker en was zo lekker aan het kletsen dat ik dat een beetje vergeten ben. Ik denk dat de rest wel genoeg pics hebben, hier een paar foto's van het groepje dat mee is wezen eten.

IMG_2193.jpg


IMG_2194.jpg


IMG_2195.jpg


IMG_2196.jpg


IMG_2197.jpg
 
Ik zat vanmorgen vroeg in zwaag noord holland... had nog staan piekeren, om ff langs te buurten....:roll
Al met al maar niet gedaan, want dan was ik gigantisch verdwaald :p

Maar zag er gezellig uit zo! op naar de volgende :)
 
Jeroentje zei:
Ik zat vanmorgen vroeg in zwaag noord holland... had nog staan piekeren, om ff langs te buurten....:roll
Al met al maar niet gedaan, want dan was ik gigantisch verdwaald :p

Maar zag er gezellig uit zo! op naar de volgende :)

Verdwalen kan daar bijna niet Bergschenhoek is een straat en we hadden begeleiding van een halve .. in een Evo die probeerde indruk te maken als je die volgde kwam je gegarandeerd 10 keer langs.
 
Jeroentje zei:
Oeh, heel wat gemist dus :(

Klinkt wel fijn zo'n Boxermotor!:cool:
(als die tenminste niet zo halve gaar was) :weetniet

Als je deze leon hoorde 335 pk schoon aan de haak die klonk echt lekker

IMG_2190.jpg
 
Mmmh, misschien ga ik vloeken in de kerk hier, maar ik heb helemaal niets met duits/spaanse auto's :weetniet
Wat ik daarintegen wel fijn vind, zijn de boxermotoren die porsche en subaru nog heeft :) Jammer dat Alfa Romeo ze niet meer maakt :(

Desalniettemin, vind ik het best fijn, hoe iemand altijd bezig is met zijn auto te tunen, en zoals de seat vermeld word, lijkt me dat best leuk om eens een keertje mee te maken hoor!

Is r nie iemand die een geluidsfragmentje heeft opgenomen?:-b
 
Was echt een waanzinnige dag gewoon! Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en de meegebrachte gezelligheid!
Veel mensen geholpen met plekjes/krasjes/schaafjes, geweldig gewoon.
Meegereden met Cees (goku3) in z'n Pontiac, wat een ding zeg!8-())
Wat hebben we weer gelachen.

Op naar de volgende keer!
 
Het was een gezellige, leuke een leerzame dag die zeker voor herhaling vatbaar is. Ik wil vooral de mensen van de organisatie bedanken. Het was toppie georganiseerd en natuurlijk zijn de (gratis) hapjes en drankjes bij iedereen in goede aarde gevallen. Die gozer die ik had meegebracht vond het vreemd dat alles gratis was en dacht dat hij moest betalen! hehe
Cees, Adrie en Tim bedankt voor de uitleg, ik heb er veel van geleerd!

Ook ik heb natuurlijk nog een rondje door het magazijn gemaakt en heb me niet kunnen inhouden. Kheb het gelukkig wel weten te beperken! hehe

Het enige dat ik heb gemist was een rondje in die grijze R8 die achterom stond, maar dat komt vast de volgende keer wel! :D
 
tangerine mean machine zei:
Ik snap nog steeds trouwens niet wat er nu zo grappig aan mijn New Car smell is :(

Een gevalletje concurentie import van www.hierstaatniksmeerdoordeprofessioneleinktopwaterbasis.nl sticker erop :D
 
Mensen het was een topdag!

Ik heb een hoop geleerd: Stimpy, bedankt voor de uitleg over hoe je wax moet aanbrengen en Goku, bedankt voor de uitleg waarom je het dun aan moet brengen!
Dibbuz (Dennis?) Bedankt voor de uitleg over de rotary en de excenter. Kben van mezelf niet zo handig met machines, maar ik heb nu een goed idee gekregen van de werking hiervan.

Uiteindelijk heb ik dus een (eerste) poging gedaan om swirls e.d. te verwijderen van mijn motorkap en voorschermen, nadat ik mijn auto met testshampoo E5 (geel en rook heerlijk naar citrus) had gewassen en met mijn Poorboys klei en spray&wipe had behandeld.

Vervolgens heb ik de Black Hole, de EX en Natty's Blue aangebracht.

Jammergenoeg zijn er geen foto's gemaakt toen ik op het punt stond te vertrekken en het begon te regenen, werkelijk mooie beading!
Onderweg naar en op de snelweg kon ik mn ogen haast niet op de weg richten zo erg genoot ik van de druppels die van mijn motorkap afgleden (heerlijk als je je motorkap tot aan het Honda embleem kan zien).

Organisatie was top! Helaas heb ik geen tijd meer gehad om nieuwe producten uit te proberen, maar ik ben er volgende keer zeker weer bij! En anders kom ik gewoon weer even langs.

Allen bedankt voor de gezelligheid, uitleg, uitwisseling van ervaringen en interesse voor mijn auto!
 
Ik heb een plezierige dag gehad, voor mij was het de eerste keer z'n detailingdag, erg gezellig. Ik weet je naam niet meer, maar bedankt dat je ff mij auto heb gemeten hoe dik de laag was. Carclean bedankt voor de hapjes en drankjes, goed geregeld :)^ ...en Tim, ik ben toch nog wat vergeten.....afplaktape, maar dat komt een andere keer wel.
 
Wat een fantastische dag.....

Heb me kostelijk vemaakt met de twee "ambtenaren" die met de Seicento bezig waren.
Lekker accentje heb je Cees :D

Heerlijk relaxte sfeer en dito mensen.

Langs deze weg mijn enorme dank aan Tim ( en "aanhang" ) voor de zeer goed verzorgde dag.

Volgende keer ben ik er wederom bij.
( maar alleen als Adrie en Cees er ook weer zijn.....das goed voor je lachspieren )