• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

5 juli 2008: Detailingdag in Bergschenhoek, iedereen welkom! Beginners en Gevorderden!

Nog een paar uurtjes mensen en dan is het zo ver.

Voor de mensen die nog welpies hebben Niet de Welpies vergeten mee te nemen he Denk even aan de zieke kinderen die er vast van zullen opvrolijken ;)
 
:! Morgen kom ik met een hele vieze auto. kHeb de afgelopen week een kleine 1000km gereden en heb niets aan tussentijds onderhoud kunnen doen.
Schrik dus niet van wat je ziet, als is het ook weer niet zo dat ie onder de modder zit of zo ;)
 
Veel plezier vandaag! Enne, donderdag heb ik gemerkt dat je auto wassen en 'clayen' in de regen erg goed gaat, :)^
 
Het lijkt wel detailingdag vandaag :-"

Kijken we uit voor de vele flitskasten die het laatste stukje van de weg naar Bergschenhoek telt?
 
Thanks voor de Tip.
Gelukkig weet TT de meetste te vinden.
Aan welke kant staan ze dan?

Kom ik ze ook tegen als ik vanaf Botterdam binnen kom naja zie het wel ;)
'k heb de kamara bij me dus dan kan ik terug flitsen ;)
 
Ik zie dat er nog en plek vrij is en het vrouwtje is naar de sauna, dus tot straks :D

Update:

De deelnemers:

1) Geforce
2) Dibbuz
3) Stimpy
4) Goku3
5) Tim
6) nicknameless
7) ghostrider (2-3 personen)
8) Lappy
9) Maarten(22)
10) EHA
11) sjoerdnijhuis
12) LeonDriver (Stephan)
13) Phaeton W12
14) Anabasis
15) Xizer
16) Lila Bomba (victor 3-4 personen)
17) Freaky1975
18) Mondiaan
19) iggy (als het uitkomt met me werk)
20) Tjeee
21) Arjan Bor
22) Tangerine mean machine (Danny)
23) Paultjuh
24) FRfreak
25) MartijnIbi en zijn vrouwtje
26) Joost
27) JPeG (ovb)
28) ThaMaesta
29) BiGa (3 personen)
30) MrSandman
31) M21 (2 personen)
32) joTTie (misschien 2 pers.)
33) Marsjel (2 personen)
34) SkyBuMp

De eters:

01) Geforce
02) Marsjel (2 personen)
03) Dibbuz
04) Sjoerdnijhuis
05) Stimpy68
06) goku3
07) Nicknameless
08) LeonDriver
09) Tim (2 personen)
10) Phaeton W12

Terug naar boven
 
Veel plezier allemaal op deze leerzame dag.
Goed opletten als Tim iets uitlegt! :rules Vraag tevens om koffie en koeken, deze zijn erg goed te doen :D

Ik ben benieuwd naar de foto's. Het zal vast zo gezellig worden als de TT bijeenkomst bij Tim.

Groetjes,
Vincent
 
Mensen veel plezier. Hopelijk blijft/is het droog.

Vannacht pas thuis gekomen van werk,:( na een heeele lange dag. Net pas mijn ogen open gekregen

Het is dat het voor mij ver rijden is (van Zuid Limburg), anders kwam ik alsnog ff langs.


gr.

JP
 
Ik ben weer thuis en het was een erg leuke meeting. Ik heb veel gezien en geleerd en het weer was prima tot een uur of drie want toen begon het een beetje lichtjes te regenen.
De catering was prima geregeld met heerlijke verse broodjes kroket, ei, ham en kaas en er was ook een enorme kezue aan frisdrank.

Ik had met de groepsaankoop ook een emmer met gritguard besteld maar die was toen niet leverbaar, maar nu was hij wel leverbaar en ik kreeg alsnog nog de groepsaankoop korting, dat is natuurlijk geweldige service.
Foto's heb ik niet gemaakt maar ik heb genoeg mensen gezien met een camera dus ik wacht gewoon af.

Ook heb ik even laten zien hoe snel een Seat Leon met stage3 (335pk) is door even een leuk ritje te maken over het industrieterrein en dat beviel volgens mij wel :-"

Dus ik wil Tim en iedereen die meegeholpen heeft bedanken voor deze erg leuke dag :)^
 
Sluit me hier helemaal bij aan. Prima georganiseerd door Tim en btw wat klinkt dat goed die R8. Om kippevel van te krijgen.
Vandaag voor het eerst met de foamspuit aan de slag geweest. Werkt lekker en het meest grove vuil is meteen weg. Staat nu met stip bovenaan mijn lijstje.
Dennis is met zijn machine nog een paar vervelende krassen te lijf gegaan en die zijn vrijwel niet meer zichtbaar. :) Klasse Dennis. Nogmaals bedankt.
Kortom: Topdag en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Idd! het was weer 'n topdagje ondanks dat bij vertrek m'n navigatiesysteem kapot ging en ik toch zo goed als in 1x goed gereden ben met alleen de info: Bergschenhoek en de straatnaam. :D (miste alleen 1 afslag en dat was de straat van Carclean)

Sommige leden herkende ik aan hun auto, andere zijn me nog steeds een raadsel onder welke naam ze op het forum verschijnen. :D

In ieder geval, Tim nogmaals bedankt! En Cees natuurlijk ook voor de top-instructies, echt top! :)^
 
Echt goed geregeld hoor Tim.
Top joh, al die broodjes en drinken. Super!!!! Kan niet anders zeggen.
Testproducten volop voor diegene die dit wilde.

Tevens vertelde je vrouw nog een leuk verhaal over je!!! :-b
Maar dat zullen we hier dan maar niet op het forum posten.

Arjan, wat een ride zeg. Abnormaal.
:cool:

Knettert er aardig op los dacht ik zo.

Jacq, wat een mooie z3 heb je toch. Op de foto's vond ik em al een plaatje maar nu in het echt. Jeetje wat een mooie kar.
Je hebt daar echt een super aankoop meegedaan. Staat er echt heel strak bij.
Ik wens je nogmaals veel plezier op Sensation wit.
Ga jij maar lekker uit je stekker, meid. :ja

Hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad en dat er nog meerdere meeting mogen volgen.

Volgende keer moeten we even geld inzamelen om iets voor Tim te kopen.
Is wel netzo leuk dacht ik zo.