Zo, mijn eerste show off, niet heel veel foto's want daar had ik het veel te druk voor, maar afgelopen zaterdag dus mijn auto van buiten gedaan. Vorige week de DAP clinic gevolgd en deze week er vol mee aan de slag.. Zie hieronder:
Auto eerst droog gezet onder de carport:
Ff wat foto's geschoten van de ergste punten:
De ernstig gehavende schuurspons voorbumper, maar alles eruit gekregen met het wolletje, alleen de swirls op de voor en achterbumper zijn er nog niet helemaal uit, misschien op die vlakken te voorzichtig geweest...
Algen op de raamrubbers:
Daarna gewassen, fijne beading op het dak haha:
Daarna begonnen met de motorkap, oranje mezzo geprobeerd maar 0,0 effect zoals verwacht, dus maar de wollen pad met inizio forza eroverheen, daarna oranje mezzo en groen finale. Daarna sealant (mothers) en dan lekker laten kuren:
Toen verder met de voorbumper:
En als je dan toch bezig bent, gelijk de upgrade gemaakt naar de facelift lampen met xenon, dus bumper eraf:
Nieuwe lampen erin:
En dan de zooi weer in elkaar draaien en verder met detailen, hele auto gedaan met wol en forza, want het was swirls all over the place en veel lichte krassen, gelukkig zo goed als alles eruit kunnen halen:
De klei:
En dan natuurlijk het eindresultaat (zwarte kunstof moet nog gebeuren evenals het interieur, hiervoor was geen tijd meer, van 0800 tm 1815 bezig geweest)
motorkap voor zover zonder zon:
in blankenbergen aan het strand:
En een soort van beading foto vanuit het hotel in de morgen:
Eveneens vast een sopje over de wintervelgen gegooid, dit had de vorige eigenaar dus ook nooit gedaan... Ook niet bij het verwijderen van de velgen en opbergen.. De chrome randjes in het midden moet ik nog emt chrome polish van mijn motor overheen dan zijn die ook weer alsnieuw en kunnen ze binnenkort onder de auto:
Voor:
Na een beetje APS 1:4 het volgende resultaat:
Heb de volgende producten gebruikt:
DAP 500
monello pads: zwart groen oranje wol (paars)
Monello Finale
Monello Mezzo
Monello Inizio Forza
Mothers detailspray en klei
Mothers Seal en Glaze
Mothers Canauba Wax
En natuurlijk diverse emmers/mf doeken en washmits.
Tot de volgende
Auto eerst droog gezet onder de carport:
Ff wat foto's geschoten van de ergste punten:
De ernstig gehavende schuurspons voorbumper, maar alles eruit gekregen met het wolletje, alleen de swirls op de voor en achterbumper zijn er nog niet helemaal uit, misschien op die vlakken te voorzichtig geweest...
Algen op de raamrubbers:
Daarna gewassen, fijne beading op het dak haha:
Daarna begonnen met de motorkap, oranje mezzo geprobeerd maar 0,0 effect zoals verwacht, dus maar de wollen pad met inizio forza eroverheen, daarna oranje mezzo en groen finale. Daarna sealant (mothers) en dan lekker laten kuren:
Toen verder met de voorbumper:
En als je dan toch bezig bent, gelijk de upgrade gemaakt naar de facelift lampen met xenon, dus bumper eraf:
Nieuwe lampen erin:
En dan de zooi weer in elkaar draaien en verder met detailen, hele auto gedaan met wol en forza, want het was swirls all over the place en veel lichte krassen, gelukkig zo goed als alles eruit kunnen halen:
De klei:
En dan natuurlijk het eindresultaat (zwarte kunstof moet nog gebeuren evenals het interieur, hiervoor was geen tijd meer, van 0800 tm 1815 bezig geweest)
motorkap voor zover zonder zon:
in blankenbergen aan het strand:
En een soort van beading foto vanuit het hotel in de morgen:
Eveneens vast een sopje over de wintervelgen gegooid, dit had de vorige eigenaar dus ook nooit gedaan... Ook niet bij het verwijderen van de velgen en opbergen.. De chrome randjes in het midden moet ik nog emt chrome polish van mijn motor overheen dan zijn die ook weer alsnieuw en kunnen ze binnenkort onder de auto:
Voor:
Na een beetje APS 1:4 het volgende resultaat:
Heb de volgende producten gebruikt:
DAP 500
monello pads: zwart groen oranje wol (paars)
Monello Finale
Monello Mezzo
Monello Inizio Forza
Mothers detailspray en klei
Mothers Seal en Glaze
Mothers Canauba Wax
En natuurlijk diverse emmers/mf doeken en washmits.
Tot de volgende