• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A6-Red Present

Zo, na vele kilometers en bijna net zoveel poetsbeurten weer eens ff een keine uop-date.

Na de uitgebreide behandleing van 06-09 jl heb ik Red gisteren dan eindelijk in de Natty Red Limited Edition kunnen zetten.

Geur : Fantastisch
Aanbrengen : Super makkelijk, vindt deze zelfs lekkerder aanbrengen dan de Dodo
Uitwrijven : probleemloos, ondanks dat sommige panelen heel dik in de wax zaten (het was al donker aan het worden) ging het uitwrijven heel erg makkelijk.

Genoeg geschreven, foto's zeggen veel meer:

DSC04726.jpg


DSC04727.jpg


DSC04728.jpg


en ja ik weet het, velgen zien er niet uit , moeten nog gepoetst worden maar was gisteren al donker toen ik klaar was met waxen. Stond onder de lantaarnpaal de wax op te wrijven) dus van velgjes wassen kwam niet veel terecht. Mooie klus voor het weekend.
 
Die staat er weer shiny bij! Gelukkig blijft het nog even droog dan kan je genieten van de glans ;)
 
@EHA

Nee hoor geen Hartog dealer maar Hartog himself, was daar gisteren om wat extra Pk's en koppel af te halen :-" :grinning:
Avaond ervoor de wagen gedaan en was te donker om plaatjes te schieten. Gisteren scheen het zonnetje en had ik ff een momentje om een foto'tje te schieten, vandaar.

:-b
 
Red en vies = vloeken

Gisteren na het ritje Barendrecht - Broek op Langedijk heb ik Red meteen maar ff afgenomen met de UQ Detailer want zat toch weer wat stof op :cool:

Zouden mijn vrouw en kids dan toch gelijk hebben dat ik verslaafd ben :schaam
 
A6-Red zei:
Gisteren na het ritje Barendrecht - Broek op Langedijk heb ik Red meteen maar ff afgenomen met de UQ Detailer want zat toch weer wat stof op :cool:

Heel herkenbaar! Ik heb zelf ook altijd de QD+ (Pb) + mv-doek en de NXT Glass Clean in de auto liggen. Mijn vrouw snapt me ook niet :D :D
 
A6-Red zei:
Red en vies = vloeken

Gisteren na het ritje Barendrecht - Broek op Langedijk heb ik Red meteen maar ff afgenomen met de UQ Detailer want zat toch weer wat stof op :cool:

Doe ik ook geregeld bij de Megane CC :grinning: . Prachtige kleur Red en waarschijnlijk even erg als zwart om netjes te houden ;)