• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A6-Red Present

Welkom oudgediende van het Autoweekforum.

Groeten Patrick (actief op AW forum, categorie Techniek/Onderhoud -> Onderhoud van de lak voor enthousiastelingen)

;)
 
Geforce zei:
Ja daar staan ook maar een paar fototjes op volgens mij heb je alleen de motor en het tankdopje niet gefotografeerd.

Gave auto was bijna vergeten hoe mooi die RS velgen zijn als mijn bandjes versleten zijn komen die er bij mij ook onder en dan zet ik op mijn huidige velgen winterbanden.8o

Motor en tandop he, inderdaad volgende keer ook maar eens vastleggen
Maar dan moet er eerst eens onder de motorkap gepoetst worden

Velgen van mij zijn geen "originele" RS velgen maar ATP Bi-Colors (18 inch, wilde graag 19 inch maar was/is niet leverbaar.
Ketelapper op het AW velgen heeft ze nu ook maar dan wel Origineel van Audi en in 20 inch (voor mijn smaak te groot en te open) echter dan zijn ze niet zwart van binnen maar "titanium look"

Ik wilde perse een zwart binnenwerk omdat dat bij mijn uitvoering, zwarte ramen, zwarte grill en zwart gespoten mistlampcovers veel meer tot zijn recht komt. Mijn inziens moet een velg bij deze kleur auto niet nadrukkelijk aanwezig zijn en is denk ik goed gelukt.

Tevens makkelijker schoon te houden. Valt een stuk minder op als ze vuil zijn.
 
Freaky1975 zei:
@A6-Red: je noemt precies de redenen waarom ik gekapt ben met het AW-forum, hier is het allemaal veel positiever! :cool:

Hoor ik van meer "volwassenen"
Ben daar nog steeds actief echter vnl. in mijn eigen Topics "Easterwood" en "A6-Red"
Eerste indruk hier is zeer positief, veel enthousiaste mensen die liefde voor het poetsen hebben en elkaar (en elkaars auto keuze)gewoon respecteren.

"keep up the good work Tim"
 
Welkom welkom!
Ik moest natuurlijk ook even naar jouw monster komen kijken en COMPLIMENTEN HOOR!!!
Ziet helemaal top uit... en kinderen meehelpen met poetsen... hmmmm.... je brengt me iedere keer
weer op goede ideeën!!! Goed alternatief tot ik de G220 heb! :D
 
Wat een afschuwelijk dikke auto is dat! Niet normaal zeg, in deze kleur met die velgen eronder 8-()) Echt super!
 
OP advies van Tim heb ik pas geleden de Poorboys Black Hole Glaze aangeschaft en vandaag op mijn eigen wagen gebruikt.

Eerder al op een zwarte Polo en een zwarte Omega gebruikt met waanzinnig resultaat en nu het volgende resultaat op Red:

DSC04189.jpg


DSC04188.jpg


DSC04190.jpg


DSC04192.jpg


DSC04193.jpg


DSC04191.jpg
 
Je haalt me de woorden uit de mond B.K. echt een heel mooie diepe, warme en egale glans. Heb je naderhand ook een wax gebruikt (zo ja welke?) om deze glans te verkrijgen?

Gr Patrick
 
Heb er inderdaad nog een wax overheen gezet om de Glaze te beschermen.
Gebruik altijd de Hi-Tech Yellow Wax - M26 Paste van Mequiars.
 
Thanks All voor de positieve reacties :party:


Black Hole Glaze is vloeibaar en breng je heel eenvoudig aan met een pad en daarna na een kwartiertje of zo lekker opwrijven met een mirco vezeldoek. Ook als je lang wacht dan nog wrijf je de glaze eenvoudig op.

Heb gisteren eerst het dak, schutborden, motorkap en achterbak in de glaze gezet voordat ik begon met opwrijven en was absoluut geen probleem.
 
Ziet er erg mooi uit die glans! :cool:

Vraagje: Blijft de auto 's nachts ook in die grindbak staan? Zit de onderkant dan niet helemaal vol met die korrels als het heeft geregend?
 
Onderkant smerig van het grind ??

Nee, nog nooit last van gehad.
Is van dat split dus als het regent spetter het niet echt als je dat bedoelt.

Waar ik wel last van heb is dat het split aan de banden blijft plakken en mijn vrouw iedere dag de straat kan vegen want bij het wegrijden laat ik altijd een spoor achter :-"
 
Mooi spul hè, Black Hole... Vind het resultaat op zwart heel mooi, maar op rood staat het ook errug mooi! :cool:

Wat ook wel fijn werkt is EX-P erover als sealant. Die brengt het parel- of metallic-effect van de lak weer heel mooi naar boven vind ik.