• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe mij dan maar wat van die blaadjes in plaats van pepernoten :D (of zit dat in die noten vindt iedereen ze daarom zo lekker!)


Of ben ik hier nu bedrijfsgeheimen aan het verklappen ?
 
Koopt ie hem of koopt ie hem niet!
Ik ben maffen, morgen genoeg te doen :D
 
Tim zei:
Het zijn wietblaadjes he, geen carnaubablaadjes, het is een ludiek grapje. :)_[]
Laat ik nou hier een zakje met carnaubaflakes hebben ;) Wel wakker blijven.
 
Ja Ja het is allemaal besteld ! Dit worden me eerste dodo juice producten,leuke actie om kennis te maken !Heb veel goeie dingen gehoord en vriend van me zweert erbij.

Ben benieuwd:party: :party:
 
Daarom is deze actiedag ook zo leuk (en ook zo bedoeld), zo kan iedereen 'voordelig' kennis maken met de Dodo Juice producten en eenmaal geprobeerd zou je de eerste zijn die het niet gaat bevallen.
 
Grover..je was wel erg snel de deur uit zeg...haast ofzo 8-o

Njah..mijn order ook ingeklikt.. wel genoeg geweest weer. Sjopze all :rules
 
heren van carclean, succes met de verwerking van de massale bestellingen morgen :ja
we zien de spullen allemaal wel verschijnen (liever gisteren als vandaag natuurlijk, lekker ongeduldig :s )
 
Voila ,toch ook maar een kleine bestelling gedaan.

Voorlopig nog niet klaar om de stap te zetten naar waxen of dergelijks van Dodo.

Heb mij de stickers besteld(wash/rinse/wheel) en de 2 droogdoeken!

Toch eens doorbijten en stoppen met afzeemen:-b
 
Ook juist nog enkele producten van Dodo besteld die ik nog wou hebben, en van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog andere producten mee te bestellen die al ff op het verlanglijstje stonden.
 
Zit hier op mijn werk (bewakingsagent he:-" ), dus heb nog enkele uurtjes om mijn lijstje af te werken.
Hoe meer ik blijf twijfelen, hoe meer er in dat mandje komt :weetniet
De verzending naar belgië is toch al gratis nu zie ik, reden om nog iets extra te zoeken :-"
 
Inmiddels de 4de bestelling sinds 23 oktober achter de rug..

het lijstje voor vandaag:

Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 1000ml
Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml €
Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 500ml
Cobra - Micro-Restore Concentrate - 946ml
Poorboys World - Black Hole - 473ml

Alleen geen gratis verzending via TNT (was € 82 nog wat). Waarschijnlijk door de zware spullen?

Dodo donderdag = Dodo BTBM 500ml gekocht :party: ben benieuwd, heb tot nu toe alleen maar Mothers Wax Gold Class shampoo gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.