• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker weten patrick ?????? Ik dacht gister....dit is even m'n laatste bestelling.......zit ik vandaag wat te bekijken en hoppa weer een lijstje klaar met spullen die ik graag zou hebben
 
De Supernaturaldoek en de Wheel sticker staan online en kunnen met de Dodo dag besteld worden, komen naar verwachting volgende week binnen:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Buffing_Cloth_40x40cm_SNBC1PC_101659

en

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/WHEELS_sticker_voor_emmer__universeel__DJBVNL3_101660
 
ik denk dat ik ook stug niets bestel..

hoeweel een lekkere zachte wax, en red mist wel producten zijn waarvan ik zeg: hebben hebben hebben

moet ik mezelf maar eens inhouden (hoewel mijn born slippy ook zo goed als op is)...

nee ik ga echt neits bestellen
 
Zal ik dan maar wel wat bestellen dan? Anders zit de carclean crew donderdag ook maar wat duimen te draaien :-"
Hoef ik tenminste niet te gaan liegen dat ik nix ga kopen (en krijg ik geen ruzie met alteaniels).
 
Tim zei:
De Wheel sticker staan online en kunnen met de Dodo dag besteld worden


Mmmmmmmmmmmmmmmm, zal ik hierop maar even niet reageren..........beter goed gestolen dan slecht bedacht........of zoiets ]-0 ;)

Op 20 mei 2009 om 09:42 sepost hier op het forum....

3 emmer systeem:
p5200201.jpg
 
En wij wachten nog steeds op deze Poorboy's stickers:eek: .

@Soepergrover: dankzij mij mag je weer wat bestellenrofl

Ps. misschien ga ik mijn bestelling nog aanpassen]d~^
 
pfff.... ik heb al tot 3x toe mn winkelwagentje gewijzigd...... :-"
maar k ben er nu wel uit (denk ik... :party: )
 
zit nog te denken aan de Wookie..........:ja :ja :ja :ja , maar twijfel nog ..........(advies graag ;) )
 
Ik weet niet joost, ik weet het echt niet........het is eigenlijk met die wookie meer voor de heb........;) dus ik twijfel nog steeds
 
ik zie hem mezelf nog niet gebruiken..

ook niet omdat je hem na afloop en na het wassen toch moet kammen, om alle troep eruit moet, anders ga ik er echt niet mee wassen!

ik heb i p v een wookie, een bone gekocht, die bevalt mij super!:party:

wel leuk voor de heb trouwens
 
Wat is het rustig hier... niemand die al voor de Carclean deur ligt?..:)_[]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.