• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke is dat het meest geschikt na bijvoorbeeld het polijsten? Ik heb zelf Black Hole van PB, moet ik die vergelijken met Lime Prime Lite of met de Lime Prime?
 
Zoals je dat nu zegt Soepergrover zou je Lime Prime dus ook ipv de Menzerna/Monello Final Finish kunnen gebruiken?
En dan iig Pro Polish maar ook Black Hole overslaan want LP is toch een polish/glaze ineen, of heb ik het ergens verkeerd gelezen?

De waxen wil ik gewoon proberen, als de Fuzion op is moet ik toch een ander potje wax hebben, welke natuurlijk zowel vast of vloeibaar kan zijn.
Op deze manier kan ik beide toch proberen.
 
er zit indd een lichte korrel in lp

dus idd blackhole en ssr 0.5 ineen (0.5 omdat lp minder schurend is als 1)
er zit indd ook een glaze in, maar deze heeft geen fillers (die blackhole wel heeft)
 
Alles wat we hebben staat online, of we genoeg hebben moeten we afwachten maar we bestellen gewoon weer hoor, geen zorgen :)
 
Het o zo verleidelijk om nog eens een keer de Dodo producten te bekijken, en nog meer te bestellen:(
 
Ik hoor goede verhalen over de BTBM shampoo, dus die ga ik eens uitproberen aangezien mijn oude GC shampoo bijna op is.
Verhoudingsgewijs is het zelf € 0,03 goedkoper per wasbeurt dan de meg's shampoo plus :roll
Mister Pink voor het interieur en de Fantastic Fur voor de afterwax naloopbeurt.
En als afsluiter de Mint Merkin OF de SN Window Waffle :weetniet

Ik heb nog Natty's/Colonite/Black Hole, dus waxen/glazes heb ik niet nodig.
 
M'n lijst(je) staat alweer klaar, kan bijna niet wachten om op bestelling afwerken te klikken :-" :-" :-" :party: :party: :party: :party:
 
Lexusfreak zei:
M'n lijst(je) staat alweer klaar, kan bijna niet wachten om op bestelling afwerken te klikken :-" :-" :-" :party: :party: :party: :party:
same here, alleen is het voor mij de eerste keer online bestellen bij CC.nl
heb wel al enkele malen op meetings gekocht...
ik wacht ook even tot morgen, wordt t toch allemaal nét wat goedkoper van o:)
 
inderdaad, geduld...?! Kende da etuh? Kost da?

rofl

kan bijna niet wachten...
tis dat ik op stage niet op Ideal kan, dat helpt ook wel wat :-b
 
SkyBuMp zei:
eerst nog even lekker slapen gasten.. en dan bestellen w^^w
neej joh, gewoon vannacht om 00:01 de bestelling afronden o:)
echte die-hard zulle we maar zeggen..?! :ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.