• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden jullie, is Glass Cleaner Concentrate nu hetzelfde idee als de Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser die ik nu heb? En is het beide te gebruiken?
Wanneer is de Glass Cleaner weer op voorraad?
 
1 101338 Meguiars - Meguiar's Logo Sticker € 3,99
1 100035 Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml € 17,59
1 100077 Meguiars - Slide Lock Detail Brush € 9,59
1 100092 Meguiars - Triple Duty Detail Brush € 4,78
1 100044 Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber) € 14,40
1 100076 Meguiars - Gold Class Extractor Hair & Lint Remover € 9,59
1 100094 Meguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack € 5,59
1 101151 Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml € 18,00
1 100618 Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner (APC) - 3780ml € 18,00
1 100636 Meguiar's Professional - Foaming Sprayer € 9,40
1 100627 Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner Spuitfles (APC) - leeg - 945ml € 4,71
1 101603 Meguiars - Gold Class Grit Guard inclusief emmer € 23,99


Die emmer heb ik erbij genomen indien ik thuis toch nog even een auto wil wassen zonder dat ik daarvoor eerst naar mijn;) "detail-studio" moet gaan.

Die APC heb ik genomen om op stock te zette, de APC plus voor de toekomstige extractor.
De borsteltjes wou ik al lang eens halen, nu leek mij dit het geschikte moment:-b
 
Binnetie zei:
Wat vinden jullie, is Glass Cleaner Concentrate nu hetzelfde idee als de Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser die ik nu heb? En is het beide te gebruiken?
Wanneer is de Glass Cleaner weer op voorraad?
Zeker NIET hetzelfde idee, de scrub is echt een reinigingscreme. De concentrate gewoon een glasspray.
Het is zeker beide te gebruiken. Dan eerst de scrub en dan de GCC. GCC heeft alleen geen waterafstotende effect.
 
Dibbuz zei:
Zeker NIET hetzelfde idee, de scrub is echt een reinigingscreme. De concentrate gewoon een glasspray.
Het is zeker beide te gebruiken. Dan eerst de scrub en dan de GCC. GCC heeft alleen geen waterafstotende effect.
De scrub is wel waterafstotend?
 
@Danny,

Momenteel in de Makro : Karcher 5.60m hogedrukreiniger 215 euro!

120bar
450l debiet
Variopowerlans
Vuilfrees
9m slang
 
Ik ben er klaar mee! }:)w
Sinds enige tijd kan ik niet meer inloggen op de website van Carclean. Er waren meerdere mensen die dat probleem hadden.
Ten einde raad vanavond maar eens op de link » Ik ben mijn wachtwoord vergeten gedrukt, maar dat ben ik dus niet, want is nog precies het wachtwoord wat ik ook onthouden had natuurlijk. En ondankts dat ik in het verleden al meerdere malen bestellingen heb geplaatst bij onze gewaardeerde vrienden, lijkt de website mij niet te herkennen als bekende partij.

Ik had graag een bestelling geplaatst vrienden, maar om blijkbaar technische redenen krijg ik het niet ingevoerd in het bestel-systeem, dus geen:
Meguiar's Professional All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml
&
Meguiar's Professional Glass Cleaner Concentrate - 3780ml
voor mij

Dan zie ik de Dodo-dagen ook somber in.
Morgenochtend eens vanaf een andere PC proberen in te loggen.

Aficior
 
Iedereen van CC is zeer behulpzaam en alert op het reageren per email.

Doe iets in plaats van je "frustratie" uiten.

Let wel op dat bij CC je je email adres + wachtwoord moet gebruiken.
Klein tikkeltje anders dan op het forum.
 
Ik heb thuis weer wat uit te leggen:

- Glass Cleaner Concentrate - 3780ml
- All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml
- Monello Raffini Inizio Compound - 500ml - Cut 5/5 Gloss 1.5/5
- SmartPads CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad
- Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator

Ik was de pad en de Monello nodig voor mijn auto, de hand applicator lag gisteren te drogen en is gegrepen door onze pup. Nu denk ik dat hij op de geur van de Natty's afkwam want de hond kan hem vanaf de grond niet zien. Dat was de druppel die mijn detailemmer deed overlopen want die applicator ben je gewoon nodig :D

Uiteindelijk is dit het dus geworden, terwijl ik eigenlijk niks van Meg's nodig was...
Voor DodoDo :p heb ik de Monello Inspection Spray en een doek voor het schoonmaken van mijn ramen in mijn mandje zitten. Van DJ moet ik zelf nog wat uitzoeken. Qua uitgaven wordt november nog erger dan december, had vorige week ook al een bestelling en wilde dit jaar niks meer bestellen...;)

Afin, Tim krijgen we nog leuke statistieken van de bestellingen op een normale maandag en de bestellingen van deze Knotsgekke Meg's Monday te zien? Of andere leuke wist-je-datjes?
 
Ik kwam dit fenomeen gisteren voor het eerst tegen ... leuke actie!~

Heb alweer een klein verlanglijstje samengesteld, die ik dan binnenkort (op maandag) eens ga bestellen

- M16 Wax
- Dualpack applicator Pads (geel)
- Trim Detailer
- Deep Crystal Paint Cleaner

Met al deze middelen heb ik op de Audiforum poetsdag kennisgemaakt, en ik moet zeggen, ze bevielen allemaal prima! (vooral die wax is top!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.