• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
over 2 dagen kan bert weer aan de gang.. die server maakt overuren..
als iedereen zijn/haar artikelen in het: laatst gekochte artikel topic, dumpen:-"

ben stiekem wel benieuwd wie , en vooral WAT er veel verkocht word (ik gok op VEEL gallons apc)

ja, iemand is me net voorgeweest met de Glass cleaner concentrate.

Zag heb al geel branden toen ik bestelde. Kijk ik verder in me bestellijst is die een mooi rood kruis geworden ]-0

Was ik toch nog wakker zeker...het kwaad is geschied ;)
Tuurlijk is dit mijn laatste bestelling van 2009 ;-)

@Jeroen: ik was je niet voor, bij mij is ie ook rood :(

Geinig. D'r staan inmiddels inderdaad al heel wat gallonverpakkingen op geel of op rood.
Even voor twaalven was dat nog niet zo.

Ik gaat straks even rustig bestellen.. eerst nog even flink knallen aan m'n assignment ;)

Klopt, je kan gewoon bestellen en je krijgt het uiteraard voor die prijs.

ik heb besteld:

gold class car wash 1872 ml
glass cleaner concentrate 3780 ml
last touch spray detailer 3780 ml

groot gelijk hebben ze!
als het net zo goed is als de nxt, heb je ECHt een super koopje te pakken!
plus dat je het in de zomer door kan verdunnen 1:100 en als ruitensproeier kan gebruiken (10ml voor 1l ruitensproeier)

het zal mij ook benieuwen hoeveel gallons shampoo plus (pro versie goldclass) er zijn verkocht, gezien ik daar zelf naar toe neig..

ik zal trouwens niets bestellen dit keer.. ik heb mezelf voor genomen eerst wat op te maken, en daarna pas gallons aan schaf

Aah gewoon bestellen man! :-p

Haha, nee groot gelijk heb je. Ik heb nu welgeteld uhm 15 potjes/sprayflesjes/flesjes/blikjes staan.

(reken ik de 3 gallonverpakkingen niet bij, incl bestelling van vandaag dan.)

En het is vast net zo goed als de NXT, alleen geen waterstotende effect. Nu hoeft dat ook niet, want daar hebben we de provision voor.

Volledig mee eens, en de sprayfles van men NXT Glass Cleaner hou ik wel bij voor de Concentrate :ja
Het is nu trouwens "JE Bestelling" in de mail ipv "UW bestelling", wat een losse sfeer :)

liever je dan uw, tenminste, ik vind dat een dynamisch bedrijf als CC dat wel gewoon moet kunnen!

en indd, die concentrate komt hier ook wel..

eerst eens mezelf de winter door "foamen", zal mij benieuwen hoe dat loopt (zie het wel goed in!!)

@jeroen, ik geef je groot gelijk.. een laag provision houdt ook ZOO lang, dat de nxt weinig toevoegd..

ik denk dat ik van de winter wel weer het 1 en ander bestel (gallon hyperwash of shampoo+ / apc / glass cleaner )

eind van deze maand komt de foam lans, en als er eventueel wat bij komt voor een pulletje foam..
dan met dodo dag een shampoo bestellen, weet alleen nog niet welke.. zoek er eigenlijk 1 met veel conditioners (wolfgang bathe mischien)

en dan wil ik op zoek naar de pro lijn van autoglym (ik MOET een kan autogloss rinse hebben!)

nee vind ik zonde, ik krijg er toch niets meer voor, en alle spullen die ik heb zijn bijna half leeg..
je krijgt er niks meer voor, en voor die paar centen maak ik liever familie / broertjes / pa / ma enzo blij, en smeer k het op hun auto!
en van de winter zal er ook gerust wel weer actie zijn.. of andere acties o i d..

mischien kom ik nog wel bij me oom (woont niet in nl) en neem ik een kofferbakje gallon's mee

Het is gezond druk op onze site momenteel! De eerste GLS pakketten met Meguiar's producten zijn vandaag de deur uit gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.