• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:party:
15e v.d. maand: teruggave zorgtoeslag
25e v.d. maand: "iedereen" zijn salaris
:-"

ga m'n :rules er maar even naast houden

Slimme rakkers daar bij CC :)^
 
Niet iedereen, er zijn er genoeg die het per 4 weken krijgen (had ik vroeger ook)
 
Heb ik net mijn winkelwagen afgeladen met Lake Country spullen.... **mompelt nog wat verder**

Jammer voor mij, goeie acties hoor.
 
Ik dacht volgende week een bestelling te plaatsen, wel nu ga ik mezelf toch maar effe bedwingen en wachten op die dodo donderdag.
Belgen zijn ook niet vies van kortingen :D
 
stijntjeraes zei:
Danny je ging toch stoppen met kopen:D

Danny is net verhuisd. En je huis moet er een beetje leuk uitzien toch? Het zou zonde zijn om met een lege kamer te blijven zitten, kan je hem beter volstoppen met verslavende middelen :D
 
Heb maar 1 Dodo product in mijn assortiment (Red Mist):schaam

Ik heb zooooooooooo lang voor een Dodo Donderdag gewacht! Eindelijk!8-())

Goed nieuws Tim!! :)^
 
Leuke actie! Maar het wordt hoog tijd voor een Super Shiny Saturday of zoiets. Het zou fijn zijn als het weer het toelaat om alle spullen eens te gebruiken ipv dit natte, vieze @#%^&weer :s ;)
 
goeie actie ben al bezig met het invullen van mn verlang lijstje
kunnen we ook in de toekomst een PBW en lake country actie dag verwachten Tim ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.