• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik voel me gewoon verplicht om de Nederlandse economie terug mee op gang te trekken :p
Nee, dat is het niet...zou het...help, ik ben verslaafd denk ik :-"
Je moest ook eens zien hoe mooi m'n Puma'tje blinkt :heart_eyes:
 
Tim zei:
Jee :D

We komen ook nog met het Waanzinnig Web Weekend. Dat wordt een weekend lang feest, maar dat duurt nog wel even.


Met korting op het hele assortiment:party:

Tim, U is slecht:klap (maar daar kijken we al niet meer van op:D)
 
Hmz misschien moet het hele magazijn wel op de kop, scheelt weer verhuizen (of verhuizers inhuren). En dan in het nieuwe magazijn weer fris van start met een nieuwe voorraad :D
 
Ik denk niemand Jeroen :D

Misschien moeten we onze winkelwagentjes maar posten hier om een idnruk te krijgen. Ik heb zelf geen idee wat ik eventueel zal moeten aanschaffen van Meguaires. Ik heb geen enkel product van hen. De glass cleaner lijkt me wel wat maar daar heb ik net de Pro Vision - Glass Scrub Cream Cleanser voor gehaald.
 
Met deze Dol Dwaze Dodo Donderdag actie voor de boeg, wil ik eens iets van Dodo Juice gaan proberen:ja .

Ik heb niet veel nodig dus de verzendkosten zou ik moeten betalen.
Nu zoek ik iemand die samen met mij op de DDDD actiedag wil bestellen, zodat hij/zij en ik beide geen verzendkosten hebben.
Voorwaarde is natuurlijk wel diegene niet al te ver van Eindhoven/Helmond woont of bereid is een stukje te rijden (ivm baby is ff snel op en neer rijden er niet meer bij).

Ik ben bereid 3/4 van het bedrag vooruit te betalen en dan de rest bij afhalen/ophalen. (waarschijnlijk onnodig maar je hoort het vaak genoeg).

Mochten er mensen zijn die mij hierbij willen helpen graag ff via PM.

Alteaniels
 
Ik wilde juist wel de glass cleaner concentrate bestellen...

Omdat gewoon de NXT in het eerste begin me super goed beviel.

Dus ja, de pro-versie is ook goed ervan, + kan ik die gebruiken op me werk voor de douchecabines schoon te maken,
(en tot op heden is er nog niets gelukt mbt tot goed streeploos schoonmaken daar...)

En van dodo heb ik maar 1 dingetje die ik zou willen hebben nu

(collectie wordt nu meer dodo :grinning: )

En heb nu de APC+ van meg's staan. En deze vind ik ook gewoon heel goed (fijner dan die van pb. En fijner dan de normale apc van meg's)

Dus ja :)_[]
 
Oh sorry sorry heb wel wat van Meg's: De APC+ ruikt lekkerder en schuimt minder dan de PB variant. Heb nog een halve fles staan dus tja ik twijfel (zit met ruimtegebrek), datzelfde ook voor de glass cleaner.

Dodo ben ik nu ook aan het orienteren. Wat van Dodo zou jij willen aanschaffen?
 
Haha, zo ben ik heel veel gehalveerd in me collectie.

En wilt dus ook niet overbodige producten meer hebben.

Van dodo heb ik nu, BTBM, Born Slippy, Red Mist, Lime Prime Lite.

Dus voor komend seizoen, neig ik van dodo nu alleen naar de Sour Pour. En misschien 1 of 2 doeken nog. Dus hoe aanlokkelijk de 26ste ook is, ik denk dat ik die ga overslaan :schaam

Wax heb ik als zijnde M16 van Meg's. En die moet eerst maar eens op voor ik verder naar een andere wax ga kijken.
 
Mijn bestelling:
Glass Cleaner concentrate (3780ml)
Last Touch Detailer (3780ml)
1x Unigrit 2000
1x Unigrit 3000

Niet Meguiar's spullen:
Cobra Microfiber 6,5" Bonnets
Carrand Supreme Drying Towel
LC 6,5 inch Foamed Wool Cutting Pad

En dat is het al :roll
 
Ja jongens en meisjes.. wie is er nog wakker om straks als eerste te bestellen bij de Triple M dag..

Nog een uurtje.. :rules en dan MEGA Meguiar's Maandag!
 
Ik heb alleen niet zo veel Meguiars wensen meer.
Ik wil nog wel een goede borstel voor de velgen.
Heb die dikke ronde gele maar dat is alleen maar voor tussen de spaken.
En dan alleen als je veel ruimte hebt.
Wat nu gewoon voor de buitenrand gebruiken?
 
een washmitt?
ik heb er een hele goedkope zeeman rasta mitt voor, die werkt daarvoor prima!
en anders heeft mothers er hele mooie borstels voor, die ook aantrekkelijk geprijsd zijn!

die meg's borstel is gewoon niet heel goed, je kan beter (voor tussen de spaken) kijken voor een daytona speedmaster
 
Status
Niet open voor verdere reacties.