• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Action Brinkman????

Bas

Detailing rookie
20 mei 2008
106
0
Zojuist even bij de Action geweest om wat spulletjes te halen zie ik in eens dit8-()) 8-())
IMG_1735.jpg


Krijg nou wat, daar ligt een Brinkman die we met veel pijn en moeite (met dank aan Allroad) uit Amerika hebben laten komen voor het luttele bedrag van 8.29

Even goed kijken en ja hij lijkt er sprekend op, toch maar even meenemen en thuis verder kijken. Oke thuis gekomen vol verwachting uitgepakt en naast de Brinkman gezet.

IMG_1736.jpg

IMG_1737.jpg


Als er geen ander naampje op zou staan zijn ze op het rubber in het handvat zowat het zelfde. Qua prestaties is er wat verschil, bij de Brinkman kan je kiezen uit 1 of 2 led lampen tegelijk. Bij de Action versie is het of een led of halogeen lampje. Een eerste testje laat zien dat de action led een wat lagere lichtopbrengst heeft, wat ook het gevolg kan zijn omdat ik hem nog niet heb opgeladen. Maar swirls en dergelijke zijn wel degelijk zichtbaar met de lamp. Eerste conclusie is dus voor de prijs een aanrader, zeker omdat je er een fijne oplader bijkrijgt die gewoon in het stopcontact kan (er is er ook één voor de auto bijgeleverd). De lamp zit nu aan de lader, ik zal later op de dag nog eens kijken of de lichtopbrengst hoger is geworden. Mocht je nog geen lamp hebben of er één als reserve willen zou ik zeggen doe er je voordeel mee.



Gr. Bas
 
Dibbuz heeft 'm dus gekocht om te kijken of het iets was. Ik vind het totaal geen vervanging van de Brinkmann. Maar mocht je geen Brinkmann o.i.d. hebben, dan is dit al beter dan niets. Probleem wat ik heb met deze goedkope imitatie, is dat het lichtbeeld niet mooi is, het vervromd, iets wat bij de Brinkmann dus niet is.
 
stimpy68 zei:
Dubbelpost, zie HIER

:-"

Oké, die heb ik dus compleet gemist:-" maar dan kan gebeuren. Ik ben het verder met de bevindingen van Dennis eens maar voor die 8 euro kan je je geen buil vallen dus wat mij betreft toch een aanrader.

Gr. Bas
 
Heb 'm een tijdje geleden ook maar gehaald. Misschien koop ik de Brinkmann er tzt ook wel bij, maar dan heb ik alvast de lader. Een losse omvormer kost méér... ;)

Hij is trouwens best robuust, en hij geeft flink wat licht in de halogeen stand. De LED is handig als spaarstand, en ook al nuttig als je ergens even wat licht nodig hebt. Voor deze prijs geen verkeerde koop. (Al blijf ik nog steeds de meeste swirls/krasjes zien in de garage, onder de TL verlichting).