• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Adam's

sim

Detailing chief
17 feb 2010
111
85
Hallo,

Ik zat net wat filmpjes te bekijken over poetsen,en er werd telkens adam's gebruikt.
Wie heeft hier ervaring mee?

Is het in nederland verkrijgbaar,is het voor CC interessant om het te verkopen?

Ik hoor het wel:cool:
 
De enige app op de iPhone voor car detailing is ook van Adam's, eigenlijk is dat gewoon een verzameling Youtube DYI's van Adam's.
 
Dat zal Junkman2000 op YouTube zijn? Die is hier wel vaker langs gekomen.



Groeten,
Erik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet in Nederland te koop. Het voegt ook niks toe omdat het niet goedkoper zou zijn dan bv Poorboy's en ook niet beter. Het voegt dan ook weinig toe aan het assortiment.
 
Ok dan,

Was gewoon benieuwd,die junkman was zo fanatiek over adam´s:p , ik dacht laat hier maar even vragen wat jullie er van vinden,maar nu weet ik het.

Tnx,

Groeten,

Jimmy
 
komt omdat hij daarvoor betaald woord..

daarom is volgens de tellsell reclame "liquid diamond" DE shit!
of auri volgens amazing discoveries.
 
Junkman!! :) Een leuke persoonlijkheid op youtube, ik kijk graag naar zijn filmpjes. Hij wordt wel gesponsord door het merk Adam's dat is waar. Hetzelfde geldt voor Paul Dalton, die gesponsord word (of werd) door 3M.
Het maakt ook niet zoveel uit, als je maar weet wat voor product het is en wat een vergelijkbaar alternatief is van een merk waar je wel aan kan komen.

Adam's uit de VS: Op het Amerikaanse autopia forum is het merk bekend en ik heb daar al een paar keer gelezen dat sommige producten "heel erg verdacht veel" ;) lijken op die van Chemical Guys. ;)
 
Adam's is een private label merk van Warner Chemicals, net zoals Chemical Guys en Insta Finish. Maar dat geldt voor nagenoeg elke merk, kijk je naar Poorboy's World, Meguiar's en Mothers, ook die betrekken producten bij gedeelde leveranciers.