Ik onderhoud mijn auto al redelijk "netjes" en lak is ook in redelijke staat, maar wil toch stapje verder en alle swirls ook kwijt raken.
Tot op heden bezit ik globaal de volgende spullen
Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo
Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 Vloeibaar
Meguiars - Endurance Tire (trigger) Spray
Meguiars - Quik Clay Detailing System
Meguiars - Ultimate Quik Wax
Wasmitt en doeken
Of te wel ik was netjes met de wasmitt, 2 emmersysteem een keer de lak kleien, in wax.
Maar er zitten maar kleine krasjes in de portieren en toch wat swirls.
De DAP 900 v3 spreekt me wel aan omdat ik al vaker positieve verhalen over gehoord heb.
Maar wat is verschil met een DAP 500, wat is verschil tussen de grootte's van de schijven?
En welke producten kan ik beste aanschaffen als aanvulling op het de spullen die ik nu bezit? of kunnen de middelen allemaal samen met elkaar?
Volgens mij zijn er hier mensen genoeg die mij advies kunnen geven voordat ik impulsief iets bestel wat niet het resultaat gaat geven wat wenselijk is.
Zijn er vragen of heb ik het niet duidelijk omschreven hoor ik dat graag zodat ik het kan aanvullen en mijn vragen nog beter beantwoord kunnen worden.
Groeten,
Jan
Tot op heden bezit ik globaal de volgende spullen
Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo
Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 Vloeibaar
Meguiars - Endurance Tire (trigger) Spray
Meguiars - Quik Clay Detailing System
Meguiars - Ultimate Quik Wax
Wasmitt en doeken
Of te wel ik was netjes met de wasmitt, 2 emmersysteem een keer de lak kleien, in wax.
Maar er zitten maar kleine krasjes in de portieren en toch wat swirls.
De DAP 900 v3 spreekt me wel aan omdat ik al vaker positieve verhalen over gehoord heb.
Maar wat is verschil met een DAP 500, wat is verschil tussen de grootte's van de schijven?
En welke producten kan ik beste aanschaffen als aanvulling op het de spullen die ik nu bezit? of kunnen de middelen allemaal samen met elkaar?
Volgens mij zijn er hier mensen genoeg die mij advies kunnen geven voordat ik impulsief iets bestel wat niet het resultaat gaat geven wat wenselijk is.
Zijn er vragen of heb ik het niet duidelijk omschreven hoor ik dat graag zodat ik het kan aanvullen en mijn vragen nog beter beantwoord kunnen worden.
Groeten,
Jan