• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies gevraagd.

Er zit nog duidelijk wat 'marring' in maar het is wel beter dan de vorige keer; er is dus correctie!

Wat voor auto is het? Ik vraag mij even af namelijk of de lak zacht of hard is. Niet met zekerheid te zeggen op type en kleur maar het helpt voor de context.
 
Niet vantevoren een "stappenplan" hebben met combi's van pads en polijstmiddel, maar een testspot maken om de juiste aanpak te bepalen (opschalen voor voldoende correctie en tevens afschalen voor een goede finish). Goed afnemen (Gyeon Prep of Nanolex EX) tussen polijstrondes en met goede verlichting steeds het resultaat bepalen voordat je beslist wat je volgende stap gaat worden.
 
Mijn eerste indruk is dat dit niet gepolijst lijkt. Wellicht beweeg je de machine te snel, te kort op het betreffende deel. kijk eens het filmpje op YouTube van carclean waar ze het poljaren uitleggen.
Dankje voor je bericht. Ik had (ook) dat filmpje bekeken en het idee dat ik het rustig aan doe. Misschien ietsje rustiger nog
 
Er zit nog duidelijk wat 'marring' in maar het is wel beter dan de vorige keer; er is dus correctie!

Wat voor auto is het? Ik vraag mij even af namelijk of de lak zacht of hard is. Niet met zekerheid te zeggen op type en kleur maar het helpt voor de context.
Gaat om een Alfa Romeo Giulietta
Er zit nog duidelijk wat 'marring' in maar het is wel beter dan de vorige keer; er is dus correctie!

Wat voor auto is het? Ik vraag mij even af namelijk of de lak zacht of hard is. Niet met zekerheid te zeggen op type en kleur maar het helpt voor de context.
gaat om een Alfa Romeo Giulietta in de kleur ‘Grigio antraciete’.