Gisteren nog bezig geweest. De eigenaar was zelf bezig geweest met, zoals ie het zelf zei 'een goedkoop doe het zelf setje', geen idee welke.
Het gevolg was dat zijn lamp er zo uitzag:
Ik heb het alsvolgt aangepakt:
Eerst gewassen, het oppervlak gekleid, weer gewassen en drooggemaakt.
Doen heb ik droog geschuurd met 800. Gereinigd.
Omdat dit snel (lees: goedkoop) moest ben ik vervolgens verder gegaan met een mateerschijfje P500 op de roterende kleine Flex machine i.c.m. paar pufjes water, 75mm.
Daarna mateerschijfje P1000 - mateerschijfje P1500.
Toen handmatig P2000 nat.
Daarna mateerschijfje P2000 - mateerschijfje P3000 op de Flex PXE, excentrisch. Ook weer met pufje water.
Tussen elke stap reinigen en droogmaken.
Vervolgens met de roterende Flex machine en een Flexipads DA Microfibre Cutting Disc 80mm pad weer glanzende gepolijst met Menzerna 400.
Excentrisch afgewerkt met Menzerna 2200.
Daarna ontvet met Gyeon Prep en laagjes Gyeon Trim er op.
PS. Normaal is mijn werkproces wat anders, maar dit is goed voor snel resultaat.
Resultaat:
Het gevolg was dat zijn lamp er zo uitzag:
Ik heb het alsvolgt aangepakt:
Eerst gewassen, het oppervlak gekleid, weer gewassen en drooggemaakt.
Doen heb ik droog geschuurd met 800. Gereinigd.
Omdat dit snel (lees: goedkoop) moest ben ik vervolgens verder gegaan met een mateerschijfje P500 op de roterende kleine Flex machine i.c.m. paar pufjes water, 75mm.
Daarna mateerschijfje P1000 - mateerschijfje P1500.
Toen handmatig P2000 nat.
Daarna mateerschijfje P2000 - mateerschijfje P3000 op de Flex PXE, excentrisch. Ook weer met pufje water.
Tussen elke stap reinigen en droogmaken.
Vervolgens met de roterende Flex machine en een Flexipads DA Microfibre Cutting Disc 80mm pad weer glanzende gepolijst met Menzerna 400.
Excentrisch afgewerkt met Menzerna 2200.
Daarna ontvet met Gyeon Prep en laagjes Gyeon Trim er op.
PS. Normaal is mijn werkproces wat anders, maar dit is goed voor snel resultaat.
Resultaat: