• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies polijstpads

The Volvoboy

Detailing addict
25 jul 2010
255
65
27
Sassenheim
Beste poetsers,

Ik zit net even op de Carclean.com webshop te kijken voor polijstpads, omdat ik binnenkort een DAP900 ga aanschaffen. Alleen kan ik er niet wijs uit worden welke pads ik nou moet nemen :weetniet Ben van plan om de SSR 3, SSR 2.5/SSR 2 (ook nog een twijfel) en de SSR 1 aan te schaffen. Welke polijstpads adviseren jullie mij? Werk vaak met harde lakken (Volvo lakken), vandaar dat ik ook een redelijk grove pad wil hebben. Alvast bedankt! :)

Ik zou zeker gaan voor geel, oranje, wit, light green. Liefst dubbel.

Kan je niet beter kijken naar een kit misschien en dan extra pads aanschaffen?

+ 1 voor Tamer

Denk ook even aan de zwarte pad om te finishen of Glaze aan te brengen, en een blauwe voor de wax

Dan ben je al een heel eind compleet!

MK-US heeft een prachtig overzicht gemaakt van polijstpads.
Zoek even een bericht van MK-US, want in zijn handtekening staat de verwijzing naar die pagina en dan word alles je zo klaar als een klontje.

Ligt in m'n winkelwagentje ;) Had vandaag een Car Care Coupon binnengekregen van een mede forumlid, t.w.v. €50,-!!! Echt superblij!! :) Alleen de prijs gaat niet €50,- naar beneden bij het afrekenen :(

Volvoboy,

Het is niet echt de vraag, maar wil het je toch meegeven.. Neem gerust de Monello serie ipv SSR. Ik ben zelf begonnen met SSR, maar merkte al snel dat Monello veel mooier werkte. Daarbij werk je vaak met harde autolakken. Dan is Monello bijna noodzakelijk. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Just my 2 cents..

Robert

Ome Robert zei:
Volvoboy,

Het is niet echt de vraag, maar wil het je toch meegeven.. Neem gerust de Monello serie ipv SSR. Ik ben zelf begonnen met SSR, maar merkte al snel dat Monello veel mooier werkte. Daarbij werk je vaak met harde autolakken. Dan is Monello bijna noodzakelijk. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Just my 2 cents..

Robert

wel mee uit de volle zon blijven ;)