• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies (slechte?) polijst beurt.

Interessant staartje om te lezen!!
Geen klasse polijstwerk maar zeer netjes van deze man dat hij zonder getouwtrek je 50% vergoed!! :)^
 
Ik hoop voor jou ook effectief dat je die "helft" ook daadwerkelijk terugkrijgt .

Succes met de afhandeling en jij weet ondertussen al wat je met die "helft " aankan :-"

Hier is mijn rek.nr :035 711 911(grapje hoor , dit nummer komt nog uit mijn kindertijd en is me altijd bijgebleven :D )
 
Al met al netjes dat hij je de helft van wat je betaalde terug zal storten.

Ik vraag me wel af waarom hij nu wel voorstelt na te bewerken met een lichtere combo..........terwijl hij dit bij de behandeling reeds had moeten doen, blijkbaar weet hij dus wel waar het schoentje wringt, dit in tegenstelling tot wat hij laat uitschijnen in zijn 1ste mail. :confused:
 
BertS zei:
Aan wat voor fantastische aandenkens mag ik denken dan ?

Wat er exact gebeurd is weet ik niet, maar ik was de auto van 09.00 tot 15.00 kwijt ongeveer.

Bij die aandenkens moet je dan denken aan hologrammen, google daar maar eens op.

Je geeft zelf al aan dat het hele proces 6 uur heeft geduurd. Even ter indicatie : een auto goed wassen duurt al zeker een uur. Clayen duurt ook zeker een uur, waxen en afnemen ook. Dan heb ik het dus nog helemaal niet over het polijsten, uitzuigen en de kunstof delen die behandeld moeten worden.
Als je een auto goed wil doen dan ben je minimaal 8 uur bezig en moet er ook niks tegenziten. Zelf reken ik al 2 dagen met 2 personen voor de binnen en buitenkant.
 
Kaart met locaties van de leden van het CC forum:

http://batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb

Kun je zien wie er bij je in de buurt woont!
 
Heel correct dat de beste man zonder al te veel tegengas de helft terugdoet, kunnen de meeste bedrijven een puntje aan zuigen.

Er zijn vast wel een paar detailers uit de buurt (of wat verder weg) die je hiermee uit de brand willen helpen.
 
Juffer1 zei:
Als ik de foto's zo zie dan gaat het om een Tigra B (2004 - 2009) ?


De lak van mijn Tigra was behoorlijk hard, maar uiteindelijk heb ik toch een behoorlijke correctie gekregen, toen nog met Meguiar's.
Het lijkt mij erop dat er te grof is gefinished, zeker ook omdat hij aangeeft de zwaarste polish gebruikt te hebben.

Dit was mijn Tigra, was een heerlijk autootje trouwens!

echternach2006023.jpg
 
Ik lees net het hele topic door. Netjes van deze meneer om de helft van het geld terug te storten. Bij de meeste bedrijven zie ik dit niet zo 1-2-3 gebeuren. Wel een beetje jammer van het "poetswerk", je hoopt gewoon dat een dergelijk bedrijf je auto geheel netjes maakt. Als ik jou was zou ik in gaan op het aanbod van de forumleden.
 
Netjes opgelost, maar deze meneer zou zich in mogen schrijven voor een clinicje bij ons. ;)

Helaas laat dit wederom zien, dat het barst van de mensen die werkelijk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.
 
Netjes opgelost alhoewel ik het netter had gevonden als hij het meteen goed had aangepakt, dankzij ditsoort prutsjunkies krijgen poetsbedrijven al snel de welbekende scheer kam behandeling:|~*

En waarom krijg ik toch ook het onderbuik gevoel dat deze meneer ook hier meeleest ]-0
 
Tim zei:
Ik denk dat deze meneer weinig anders kon, omdat hij zelf aan gaf het niet beter te kunnen dan dat.
Of daarmee hopen dat de klant het accepteert]-0 aangezien TS aangeeft dat er wel tevreden klanten zijn ben ik benieuwd naar hun auto's:rules
 
@Berkant: snap volledig wat je bedoelt, maar in je recht staan en het krijgen zit nogal eens een hemelsbreef verschil tussen.
De helft van de centjes zijn ( als het goed is ) retour TS en denk dat dit een stukje kopzorgen scheelt.

Denk dat iedereen er wel over eens is dat eigenlijk al het geld terug gestort moet worden, ik persoonlijk vraag me af ( puur gevoelsmatig ) of er überhaupt wel een polijstmiddel aan te pas is gekomen
en of er niet alleen met een filler + goedkoop waxje is gewerkt ( of een SRP cq broertje hiervan ).

Geen idee of CC de namen heeft verwijderd, als de TS dit heeft gedaan dan is dit zéér netjes en getuigt van meer respect dan hij heeft gekregen van deze poetser !

Zoals eerder aangegeven denk ik dat het wijzer is om idd de detailerkaart erbij te pakken en contact op te nemen ( middels PM ) of wachten op een spontaan aanbod van een nabije detailer die de hand over het
hart wilt strijken en de elleden wilt aanpakken ( wellicht voor de halve geretourneerde centjes om in elk geval de middelen vergoed te krijgen ( is maar een idee ))

Helaas wil het nu eenmaal zo de wereld vol zit met personen die de ondeskundigen een poot uit willen draaien en met onzinverhalen aankomen.
Nu heeft de TS de weg naar hier gevonden en de vragen en antwoorden gekregen, hoevaak wil het niet dat men denk dat het nu eenmaal zo is en er het dan maar bij laat zitten.

@BertS: Kijk wat je met de info doet die er tot op heden gegeven is.
Mijn advies is om lekker hier forum door te struinen om te zien of het wellicht iets voor je is om zelf te doen ( leuke hobby hoor ! )
In geval van liever niet ( welke reden dan ook ), dan kom ik terug op het stukje nabije detailer.
Zou mij in elk geval niet meer boos maken over gedane zaken, je hebt er van geleerd als het goed is en kijk weer lekker positief verder
 
Klopt helemaal mk-us als de TS de helft al terug heeft zou ik het wat betreft dat poetsbedrijf lekker hierbij laten en lekker hier op het forum jezelf inlezen als je dit zelf zou willen doen en anders zijn er volgens de kaart enkele detailers in de buurt van Groningen.

Anders ben je altijd welkom hier in Deventer en gaan wij dit weer helemaal oplossen zoals het hoort:ja
 
Wat ik al eerder poste: kijk eens bij het kaartje met alle detailers van dit forum:

http://batchgeo.com/map/7a41ee6cfc407abecd59c69c69350eeb

Zit vast wel iemand bij je in de buurt die wilt helpen!