• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies uitbreiding producten

@EJ2NH503P van origine is Prep toch om de lak schoon te maken van alle residu's en ander vettig materiaal. Om ervoor te zorgen dat een coating kan hechten? Ik had zelf nog niet bedacht dat je natuurlijk dan tussen de polijststappen ook nog even naar defecten kan gaan zoeken.
 
Ze noemen het een inspectiespray. Het werkt in ieder geval voor beide doelen prima. Ik zou het in ieder geval aanraden om te gebruiken.
 
Nog wat producten toegevoegd:

Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - Crumble Edition - 235ml

Voor de 3,5" backing plate;
Monello - Raffini 4" Foam Polishing Pad - White
Monello - Raffini 4" Foam Finessing Pad - Black
Monello - Raffini 4" Foam Cutting Pad - Yellow
Monello - Raffini 4" Foam Light Cutting Pad - Orange

Heeft het zin om meerdere zwarte pads aan te schaffen om de glaze en wax allebei machinaal aan te brengen zonder tussendoor te reinigen?




 
@mdlange Vaste wax hoeft niet perse handmatig.
Als je de wax een beetje opwarmt middels je handen of beetje wrijven en dan met je vinger op de pad smeren dan is vaste wax heel goed machinaal aan te brengen. Ik denk dat je dan nog dunner aanbrengt dan met de hand.
Persoonlijk breng ik het met de hand aan omdat ik dit enigszins therapeutisch vind.
 
@Woutern : ik zou voor elk product een eigen pad pakken. Je krijgt pads nooit 100% uitgewassen. Dat is opzich gen probleem, maar daardoor zou je dus eigenlijk producten gaan mengen, wat ten koste van de eigenschappen kan gaan.
 
Ok duidelijk bedankt iedereen. Ik zal dan wat extra pads bestellen. Dinsdag maar eens langs de shop gaan.