• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AF - Revive (Nieuwe formule?)

Vandaag de kia gewassen en toen bedacht ik mij dat ik nog een flesje revive (nieuwe formule) had staan. Aangezien deze nog nooit gebruikt was en ook de plastic delen van de kia in 8 jaar nog nooit aandacht hebben gehad toch maar een poging gewaagd na de wasbeurt.

IMG_4865.jpg

Dit was de staat voor het wassen en behandelen. Ik heb ze schoongemaakt met APC en een borstel. Daarna volgens de handleiding van revive alles netjes gemasseerd en 20 minuten gewacht waarna er nog een MF doek overheen gegaan is.

IMG_4868.jpg

Dit was het resultaat na de behandeling. Ik verwacht nog ergens regen vandaag dan kan ik gelijk zien of er druipers komen. De kleur is wel wat opgepept maar is even wachten hoe het er volgende week uitziet.

IMG_4869.jpg

Ik heb met opzet een stukje vergeten om te zien wat er effect na verloop van tijd gaat zijn.
 
Ja ik ook maargoed had het flesje staan en op deze auto is toch niks verloren, ideaal testobject om nieuwe dingen te proberen.

Als het niet mooier word gaat hij rechtstreeks de kliko in en word er toch de gyon trim gehaald, ben ik eigenlijk toch al van plan