• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afdruk blanke lak wegwerken

Robi-One

Detailing addict
5 sep 2009
47
52
Ik heb van de week mijn stootlijsten aan de zijkant van de auto vervangen voor andere.
Aan één zijde kwam ik erachter dat hier waarschijnlijk over uitgespoten is (bij schade herstel). Het eerste deel heeft nu namelijk een afdruk van blanke lak (stootlijst is er toen waarschijnlijk niet afgeweest).

IMG_1966Medium.webp

Is zoiets nog een beetje weg te werken? Zo ja, hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Ik heb gehoord dat het misschien met wedsanden wat weg gewerkt kan worden. Voornamelijk de overgang weer glad maken.
Is er iemand in het midden van het land (ik woon in Wageningen) die ervaring heeft met wedsanden en het aandurft om het te proberen?

Ik denk dat je een beetje te simpel denkt... ik denk ook dat je het altijd zult blijven zien...

Deze is niet echt makkelijk meer te verwijderen. Hij zit gedeeltelijk vast geplakt.

Anders neem ik het mee met wat spuitwerk wat er binnenkort aan de auto gaat gebeuren.