• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Afkoppelbaar snoer aanbouwen aan een machine

Duidelijk, dank je Soepergrover :)^

Ik volg de topics over de machines een beetje en deze zei me even niets.

Ik heb hem maar even geg**gled, mooie machine.
 
Net weer het plezier van het afkoppelbare snoer mogen ervaren. Wat een genot. Maandag ga ik nog even een extra koppelstuk voor aan de extractor halen. Dan zit ik daarbij ook niet meer met die vervelende kabel te kloten.
 
ik heb hier de milwaukee kit liggen, en die lijkt identiek..
alleen , weet iemand welke schroefjes ik van de pe-150 af moet draaien zodat ik in de machine kan, zonder hem te slopen??
normaal ben ik van het: doe ik wel ff..

maar nu wil ik wel ff zeker weten..
 
ben al klaar, aan de andere kant zaten wel schroefjes,
zal zometeen een howto maken.. is heel makkelijk in principe
 
Weet iemand of er contra stekker te koop zijn, van Festo. die je echt in de machine inbouwt.
Net zo als bij Festo Plug it origineel. Kan ze niet vinden op internet

Wil het wel ombouwen, maar wil niet dat korte kabeltje met connector gebruiken.
 
Denk dat je hiervoor wel het nodige zelf moet gaan knutselen. Voor zover je er de ruimte voor hebt in je machine.
En denk ook aan het vervallen van garantie.
 
in de machine maken is beter dan tussen het snoer, de vorige eigenaar van mijn dap500 had dat gedaan, ik vind het waardeloos zo tussen het snoer, naast het feit dat ik nooit de kabel afkoppel zit het altijd in de weg met de kans dat de connector ook nog eens de lak raakt, de machines zitten bij mij gewoon in hun dap tas, geen probleem om daar de kabel los in kwijt te kunnen