• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afnemen van Wax/Sealant

Diamond

Detailing trainee
9 jun 2014
25
35
Detailers, Vandaag nog eens een laagje Jetseal gelegd. Na het curen, ruim 20mins, afgenomen met 3 monello verde doekjes, maar ik erger me steeds aan dat witte stof dat je krijgt bij het afnemen... Gaat in alle spleten en deur openingen enz enz... Is 3 doeken te weinig? Kan ik dit voorkomen door bv af te nemen icm een detailspray? Andere ideeën? Of na het afnemen nog een rondje met detailspray? Overkomt me ook my Natty's blue als ik me goed herinner. Zijn nog maar de enige 2 wax/sealants die ik ooit heb gekocht. Go! :) Nog een pic van vandaag:
546510d7130cc32367db80670342a84b.jpg
 

Bijlagen

  • 546510d7130cc32367db80670342a84b.jpg
    546510d7130cc32367db80670342a84b.jpg
    363,8 KB · Weergaven: 88
Neem een zwarte wax of een witte auto 8D

dun doekje tussenlangs moet wel lukken lijkt me,... De kieren zijn toch al mega groot op de meeste plaatsen,...
daarnaast kunnen ook de meeste kieren nog open!
 
ivo's;424201 zei:
Als je zoveel stof hebt, gebruik je waarschijnlijk (veel) teveel product.... ;)
Zo goed kunnen. Breng deze altijd aan met microfiber app pad.. Zie vaak dat deze pad stukken mist en dan loopt het uitwrijven heel stroef, dus gaan er weer wat erwtjes de pad op. Mss eens proberen deze met een foampad aan te brengen voor een betere verdeling. Anyways, Jetseal ga ik zowiezo niet opnieuw aankopen denk ik. Grtz