Ben er ook altijd bang voor geweest dat ik hem sloop want mijn motor ruimte is echt vies. Heb wel een bedrijfje gevonden maar dat kost bijna 100 euro voor de motor ruimte alleen..
@Netoj - €100,- voor de motorruimte alleen??? Dan neem ik aan dat hij als beter nieuw word, haha!
Prachtige motor, dat waren nog eens pareltjes. Nu is alles plastic en nuttig ipv mooi helaasZoiets, ga er maar aan staan Bekijk bijlage 98499
Bij de garages waar ik over de vloer kom, daar heb ik wel eens een kerel gezien die motorruimtes en onderstellen schoonmaakt. Die rekent een aardige prijs, maar zijn klanten bestaan dan ook uit een selecte groep mensen met een dikke portemonnee.
Ik heb wel eens effe gekeken, maar nooit lang. Hij gaat écht grondig te werk! Stoomreinigers om alles brandschoon te krijgen, weet van alle slangen en dergelijke waar het van gemaakt is en hoe ver hij kan gaan, gebruikt coatings die vergelijkbaar zijn met Gyeon - Trim, polijst/reinigt de metalen, quartz op het metaal en ga zo maar door.
Hij heeft trouwens een werkbus waar je een flinke kriebel in de broek van krijgt.
wanneer het allemaal plastiek is valt dat wel mee, maar bij sommige motorruimtes kan dat inderdaad meer tijd kosten...
onlangs motorruimte van een 911 Turbo gedaan, toch enkele uren bezig geweest...
Bekijk bijlage 98568
Bekijk bijlage 98569
Netjes!!Vorige eigenaar was gelukkig ook een liefhebber
Afgelopen weekend voor het eerst met APC&D gereinigd, afgespoten en daarna behandeld met Autoglym Vinyl & rubber care. Bekijk bijlage 98570