• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Al-X stelt zich ook (eindelijk) voor..

Al-X

Detailing rookie
8 nov 2008
55
0
Hallo allemaal,

Na al ruim 4 maanden lid te zijn, leek het me wel eens zo netjes worden om mezelf voor te stellen!

Ik ben dus Alexander, 19 jaar jong en wonend in Goes (Zeeland).
Sinds een kleine anderhalf jaar rijd ik in een gele Seat Ibiza Cupra2, die ik dus liefst in goede staat wil houden qua kleur!

Het begon allemaal lekker standaard met de Turtle autoshampoo en wax die iedereen wel had staan, en dat zorgde voor oogverblindende resultaten! 8o
Tot ik via anderen eens een keer van Meguiars hoorde, en daar dus een 5-stappenpakketje van besteld (niet bij Carclean, want dat kende ik toen nog niet.. :schaam )
Dit was natuurlijk al vele malen beter dan met dat Turtle spul!
In de tussentijd ook nog eens achter het bestaan van Carclean gekomen, en dat was eigenlijk een behoorlijke "fout", want sindsdien heb ik al veeeeeeeeeeel meer besteld dan ik ooit in planning had durven hebben :grinning: .

En ook dankzij Carclean kwam ik erachter dat er véél meer dan alleen Meg's (en Turtle..) was, dus sindsdien is eigenlijk de overstap naar Poorboys gemaakt!

Aangezien het me ook is opgevallen dat de auto redelijk wat swirls heeft (sja, vroeger wasstraat, toen ik m net had.. :schaam ), wil ik hier wat aan gaan doen, dus de DAP-500 staat op de verlanglijst! Dit omdat ik handmatig werken iets té vermoeiden vind gaan worden :)

Hier nog enkele foto's van mijn auto. Het zal niet iedereens smaak zijn, maar dat maakt niet uit neem ik aan! :)

3399820198_e3a95e4492_o.jpg


3398993715_4bc5ddeb0f.jpg


De kwaliteit van de foto's is misschien niet zo super, maar dat komt doordat ik mijn camera (Canon EOS-1000D) nog maar net heb, dus moet er nog aan wennen! ;)



Nou, dus nu weten jullie ook wie er achter deze account schuilgaat!

Greetz, Alexander
 
Nette wagen Alexander !

Welkom op het gezellige CarClean forum !

Gr. Arjan