• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metallic zwarte Alfa Romeo 156 GTA

chiba_kun zei:
Echt prachtig!

Een GTA i.c.m. een supersprint uitlaat... daar zal wel een mooi orkest uitkomen. Is het niet?
En de tussendemper is er ook nog uit ;)

Dus reken maar dat het orkest magistraal is :) (zelfs mijn vriendin die geen verstand van auto's heeft herkent mijn auto als ik aan kom rijden)
 
Schitterende wagen. Ik heb meteen weer heimwee naar m'n 147 GTA en hoor de V6 af en toe nog in m'n slaap. ,^^

De wielen kun je overigens voor redelijk geld onzichtbaar herstellen. Bij een goede profile kunnen ze dat polijsten en spuiten voor je. Dan is het voor 3 tientjes per wiel weer helemaal netjes en als nieuw.
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan m'n lokale profile zeker aanraden. Stuur maar een berichtje als je info nodig hebt.
 
Ik weet niet waar jij woont, maar voor 3 tientjes per velg wil ik die van mij ook wel op laten knappen... Kan er op de site van profile niks over vinden in elk geval..
 
knap resultaat , lekker veel tijd ingestoken om alles goed uit te leggen :cool: :cool:

wat die iron-x betreft : vraag ff aan Rogier hoe hij dat weeral doet met die gel : kan normaalgezien niet

verdunt worden maar ik dacht dat Rogier dit wel doet : 1/3 dacht ik
 
Prachtige wagen! Zou er toch voor kiezen deze velgen te laten repareren. Schitterend model.
 
Fantastische GTA, zeker in deze lakstaat! Hulde!